return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Wielerseizoen 2007

Eagle`
quote:
Originally posted by MikeVee
Ik begin het toch wel heel verdacht te vinden wat die schleck en Piepolli daar dag na dag blijven presteren. :o

als ge ziet waar piepolli staat in het klassement niet echt, vind het echt zodne da gibo etappe mocht winnen, na als het werk van leonardo mocht wel wat weerkrijgen
Config
Piepoli kon gewoon de Giro winnen, punt uit. Als ie em telkens zou mogen gespaard hebben ipv al dat werk voor Ricco' en Simoni te doen, dan reed hij er volgens mij gewoon los van weg.., maar hij heeft zich gewoon compleet opgeofferd.. wat een loyale luitenant..
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Eagle`
als ge ziet waar piepolli staat in het klassement niet echt, vind het echt zodne da gibo etappe mocht winnen, na als het werk van leonardo mocht wel wat weerkrijgen

.

Piepoli gaat in de tijdrit van zaterdag wel klop krijgen hoor :)
En Schleck is een raspaardje, nog meer dan zijn broer...
MikeVee
Gefelicitterd aan Bunz die na het voorjaar ook de Giro gewonnen heeft in de BeTA wielerprono :)
Maar het is Antony's broer die dit jaar al het meeste punten gescoord heeft.

Op naar de Tour, waar de keuze van renners een moeilijke opgave gaat worden.
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
Ik begin het toch wel heel verdacht te vinden wat die schleck en Piepolli daar dag na dag blijven presteren. :o

Schleck is nu wel een supertalent zoals er weinigen zijn waarschijnlijk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium