return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Wielerseizoen 2007

Jasperovitsj
Wat een onverwacht geweldige etappe :crazy:
Wat afrip voor Simoni dat Garzelli een heel stuk heeft kunnen staëren achter die scooter, maar ik klaag niet want ik heb hem in m'n ploeg staan :D

Morgen nog zo'n rit met veel potentieel. Piepoli heeft vandaag geen werk moeten opknappen, dus ik denk dat hij morgen weer gaat knallen :o
CygnusX
Amai, weeral een rit om vingers en duimen van af te likken :eyes:
MikeVee
ja, spannend voor de etappe en de roze trui.
Slecht voor mijne wielerprono wel :(

De commentaar was ook eens deftig, Karl was eens niet onzeker en onderdanig aan het klappen vond ik. Want anders is dat meer fluisteren dat die doet.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Amai, weeral een rit om vingers en duimen van af te likken :eyes:

.

Wat een geweldige Giro toch! :crazy:
Het nummer van Saunier is uiteindelijk toch niet gegaan zoals ze gepland hadden denk ik (Simoni die Piepoli en Ricco als springplank gebruikt en dan met 3 Di Luca onder druk zetten), maar met de eerste 2 plaatsen zullen ook wel enigzins tevreden zijn :)

En Di Luca pakt de Giro, geen twijfel meer mogelijk...
MikeVee
Ik begin het toch wel heel verdacht te vinden wat die schleck en Piepolli daar dag na dag blijven presteren. :o

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium