return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Wielerseizoen 2007

FCB_Fanatic
Rabobank heeft zn oog al op Gilbert laten vallen als vervanger van Boogerd staat op spoza.be.

quote:
Rabobank heeft wel zin in Philippe Gilbert

vr 20/04/07 - Rabobank gaat op zoek naar een vervanger voor de afscheidnemende Michael Boogerd en zou graag Philippe Gilbert in de ploeg hebben. "Drie jaar geleden polsten we al", zegt Erik Breukink.

"Het mag duidelijk zijn dat een renner als Gilbert ons interesseert. Hij kan op elk terrein uit de voeten, niet alleen in eendagskoersen", zegt Breukink in La Dernière Heure. "Zijn mentaliteit is prima en hij is ook nog rap in de spurt."

Rabobank is op zoek naar een opvolger voor Michael Boogerd (foto). Die wordt volgende maand 35 en kondigde donderdag zijn afscheid aan. Na dit seizoen is het onherroepelijk voorbij voor de Nederlander.

Gilbert: "Ik ben gecharmeerd door de interesse van Rabobank. Mijn contract bij Française des Jeux loopt nog tot 2008, dan zal er wel gepraat worden."

Link
Jasperovitsj
Zou wel ideaal voor Gilbert zijn denk ik, met zo'n überprofessionele ploeg achter zich :)
MikeVee
Voor al zen fans hier:

http://cgi.benl.ebay.be/Tom-Boonen-...1QQcmdZViewItem

:toothless
Thomas @ A.T.P
hahaha, al 102 euro lol
MikeVee

2de lezersbrief :haha: :haha:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium