|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Laat ons hopen dat dit mooie initiatief wordt verdergezet in een derde editie (met een geopend tweede zaaltje voor de live-act van cosmic tracer!) |
Helaas hebben de contacten die gisteren in de coulissen zijn gesmeed ervoor gezorgd dat het tweede zaaltje met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt voorbehouden aan Luc Adriaenssens, die maar liefst acht uur lang het beste van zichzelf mag geven, onder het waarnemend oog van de alom geëerde Gui Polspoel, die bij wijze van hommage op het shirt van Luc zal prijken en de gekende Jesus-pose meer cachet moet geven. |
|
|
| Magistrate |
| iemand tracklist? |
|
|
| Adion |
Het was echt een supervet feestje gisteren, proficiat aan de organisatoren. De DJ's waren ook stuk voor stuk heel goed, mooie opbouw en afwisseling dus ik heb mij heel goed geamuseerd.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar! |
|
|
| Vishnu |
Schitterende avond! :crazy:
Massa's appreciatie voor de beta's die de moeite hebben genomen om af te zakken en zo lang te blijven doorgaan.
Ook Laurent en Jonas nogmaals enorm bedankt om de avond compleet te maken. Mijn verwachtingen lagen hoog maar ze werden desalnietemin overtroffen :)
Mijn excuses voor de ondermaatse mixtechnische kant van mijn set gisteren, hopelijk heeft de trackkeuze dat goedgemaakt :p
Moisture & Garden tracklist:
1. Kamaya Painters - Summerbreeze
2. Yordis - Tonight
3. Sensorica vs Jin Key - Only One (Rave Mix)
4. Activa pres. Force One - Reflection
5. M.I.K.E. - Voices From The Inside
6. Ali Wilson & Lee Osborne - Tremors
7. Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone Remix)
8. Carl B - Social Suicide (Alex Morph Remix V2)
9. 4 Strings - Mainline
10. Jon O Bir - Effectual (Robert Nickson Remix)
11. Mac J - Perfect Blend
12. Dogzilla - Without You (John O'Callaghan Remix)
13. Lost World - A Life Elsewhere (Martin Roth Psy Remix)
14. George Hales - Isolation (Soliquid Remix)
15. Moisture & Garden - Splendor
16. Blank & Jones - Catch (Martin Roth Remix)
17. Veracocha - Carte Blanche (Kenny Hayes Remix)
Mja redelijk stevig, maar ondanks het vroege uur spelen we toch altijd liefst de geliefkoosde stijl. :)
Enkele sets komen allicht binnekort wel online te staan. Die van Airwave alleszins en helaas niet, die bevatte teveel exclusief materiaal, waaronder een nummer op de dag zelf nog ineen gestoken :D
Een v3? Wie weet... Eerst toch eens zien hoe het zit met ons budget, dan rustig aan de goesting terug laten komen om energie te steken in de organisatie, want nu ben ik toch effe blij dat ik er vanaf ben. ;) |
|
|
| Moisture |
| merci aan iedereen die er was, hope you enjoyed it. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|