return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
AFFEXION v2 Musicafé Leuven 27-03-07

Push2005
Zeker en vast een geslaagde avond :)
Helaas kwam er niet zoveel volk opdagen; maar tijdens de sets van L-Vee & Jonas zat het toch gezellig vol en kon de sfeer nog bijzonder goed zitten.µ

Moisture & Garden speelden een heerlijk, doch vrij stevig introsetje. Jullie draaien een vrij gevarieerd aanbod aan energieke trance zodat de set boeiend blijft voor me; zeker die Jin Key was zalig om nog eens live te horen :D Aan enthousiasme ontbrak het alvast ook niet.

L-Vee was idd de man van de avond. Ik had een beetje m'n twijfels voorhand maar die werden al rap weggeblazen. Heerlijk dat er tussen dat nieuw werk af en toe een klassieker gemashed-up zat... Puur kippenvel toen totaal onverwacht de break van Alone In The Dark in Sunday Breaks kwam opduiken :crazy: :crazy: :crazy: Geniaal!
Verder wat leuke electro-klinkende plaatjes afgewisseld met klassiekers zoals Save Me & Revelations remix . Als hij zo draait op Tomorrowland, en het nodige volk voor hem heeft waar hij recht op heeft dan is de tent gegarandeerd te klein :)

edit: Planisphere - So Many Other Ways FTW !!!

Jonas had ik al lang niet meer beziggehoord en was benieuwd om te zien wat hij zou draaien. Winter was alvast een uitstekende keuze om te openen. Helaas heb ik daarna Analog Feel & Another You Another Me gemist door een pitta-intermezzo :( Wat een bommen! Tweede deel van het setje bouwde precies weer een klein beetje af waardoor m'n interesse wel wat verloren ging. Al bij al toch een vrij goede prestatie, ook weer met het nodige enthousiasme en zeer sterk mixwerk :)

Rommi draaide technisch alvast heel goed, mensen die draaien met vinyl wordt zeldzaam vandaag de dag :p. Aan de nodige energie ontbrak het in de set ook zeker niet; maar de platenkeuze was te hitjes/ASOT-achtig naar mij smaak. Weliswaar het betere werk maar het had ietsje origineler gemogen. Torrent & One Tear Away zijn natuurlijk subliem; maar platen als Kiksu & This World Is Watching Me en zelfs Communication leken me nogal ongepast op dat moment. Jammer van de, voor mij, lichtjes gemiste kans. Met de nodige variatie had dit ook een superset kunnen zijn.

Matthew draaide behoorlijk hard en toch ook een beetje random naar mijn gevoel :p. Leuk om die Liquid Overdose remix van The First Rebirth te horen, maar voor de rest vond ik er niet zoveel aan.

Al bij al een zeer geslaagde avond; ik hoop dat er meer zo'n feestjes te doen zijn in België. Proficiat aan de organisatie :)
christina
communication is nooit misplaatst:p

in ieder geval: heel leuk feestje! proficiat!
The_G0dfather
quote:
Originally posted by christina
communication is nooit misplaatst:p

idd, je ijlt Luc :p
Margaux
kvond het echt een heel tof feestje! alleen spijtig dat er zo weinig volk was maar iedereen heeft zich wel gegeven :happy2:
Progrez
Ik hoorde een fantastisch gestoorde set van L-Vee. Een interessante trip vol afwisseling die gerust nog twee uur langer had mogen duren. Het is ook goed om weten dat hij de weg naar de classics heeft teruggevonden. Van één der geniaalste producers op aarde mag men wel wat oud werk verwachten.
Helaas is Skyblues weer niet gepasseerd. Om één of andere reden weigert hij pertinent dat meesterwerk in zijn sets te steken. Anderzijds past dit wel mooi in het mythische kader dat deze plaat al heeft. Misschien hoort Skyblues enkel afgespeeld te worden tussen de eigen 4 muren, ver weg van de typische leek aan de toog. Zo kan je zelf, geheel alleen en afgezonderd, de confrontatie aangaan met de magistrale klanken die in de plaat verweven zijn.
Deze set doet alvast het beste vermoeden voor de Bonzai-tent van Tomorrowland. Een ideale mix van oud en minder oud werk moet ook daar zeker kunnen.

De heren Garden & Moisture, met voorsprong de twee meest ludieke namen die het dj-landschap rijk is, verrasten me met een heel aantal leuke uplifting tranceplaten. Geen flauw gezever, geen toeters en bellen. Uplifting trance zoals het hoort te zijn. Ik ben dan ook bijzonder benieuwd naar de tracklist.

Laat ons hopen dat dit mooie initiatief wordt verdergezet in een derde editie (met een geopend tweede zaaltje voor de live-act van cosmic tracer!)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium