|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
lika bra att jag säger det på en gång, det är två gånger som det händer något underligt hack i mixen, jag är ansvarig för det första gången men inte andra det måste varit datorn :sadgreen: |
Se till att du har ordentligt med utrymme kvar på disken du spelar in på. Löste iaf dom hackproblem jag fick för några år sen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Hörni mina vänner, vill inte någon från nollåttaland knycka en affisch åt mig, vi kommer nog inte snubbla över någon på vägen upp... |
Dom ska tydligen sälja såna på båten... enligt senaste mailet...
När jag spelade på kryssen första gången så fick vi dessutom en varsin vid DJ-mötet... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dom ska tydligen sälja såna på båten... enligt senaste mailet...
När jag spelade på kryssen första gången så fick vi dessutom en varsin vid DJ-mötet... |
sweeeeeeeeeeeeet :) |
|
|
| Laszlo |
| nu pyser vi! ses ikväll, puss o kram |
|
|
| Dj P.A! |
Börjar bli laddad nu inför ännu en kryssning (min 10e tror jag).
Men tänkte kolla om det är någon som har lite koll. I morgon är det ju Sverige - Danmark. Det går ju på 9an. Är det någon som har koll på om den kommer att sändas någonstans på båten. Självklart åker man ju för Trancemusiken i första hand. Men en sån monstermatch vill man ju inte missa..:-) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|