return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni

Christian Ö.
Aight! Bokade precis 2 hytter:stongue:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by keddo
Själv är man i sydney så blir rätt långt att åka..
Fan många månader sedan jag var på en kryss nu, och nästa lär inte bli på ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker på dom?

Fakking saknar dom mycket! :)
Hoppas det blir en grym fest ta folks, lär d ju bli...

Tja man!
Lite OT men hur har ni det där borta?

Hälsa Noa!

Japp det är fortfarande fullbokat på varenda kryss även om klientelet håller på att bytas ut lite... Lite mer krogfolk typ som grisar & svinar mer. Men annars skoj!

Ha de bra!
mr_fisken
quote:
Originally posted by keddo
Själv är man i sydney så blir rätt långt att åka..
Fan många månader sedan jag var på en kryss nu, och nästa lär inte bli på ett tag heller. Ere fortfarande lika mkt folk som sticker på dom?

Fakking saknar dom mycket! :)
Hoppas det blir en grym fest ta folks, lär d ju bli...

Tom har du kvar boomblastern hemma? får vi låna den tills kryssen isf?

messa mig på msn sen när vi ses
GyLLe
Länge sen man var här man när man blev inbjuden av en polare till hans hytt på kryssningen så blev jag ju tvungen att kolla om några fler skulle med. Å de ser ju ut å bli ett par stycken iaf =)

Så räkna med mej =) Min första kryssning, Skapligt ivrig =) hehe
Dragon Kick
Haha, jag vet vad Laszlo grabben har i arsenalen, ska bli kul som satan att shuffla loss till lite progg för omväxlings skull;)

Om det blir av med eine meetup så hojtar jag gärna förbi också.....skriver inte här så ofta, men ni verkar alla vara en enda skön familia!:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden