return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Blir ingen kryss för mig denna gången heller. :( Folk som aldrig kan bestämma sig och hosta upp pengar i tid. Jag låg ute med pengar för 10 dance valley biljetter en gång för många herrans år sedan. 5 stycken blev jag inte av med. Aldrig igen. Linan känns inte överdrivet spännande heller för egen del, därför tänker jag inte sitta i telefonkö i en timma igen underarbetstid för att jaga platser åt en massa andra snubbar. Lite tråkigt (men knappast oväntat) att det blev såhär igen, för 40 timmar party hade annars varit kul...

Är det ett definitivt beslut?

Tror fisken har en plats ledig i sin hytt!
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Är det ett definitivt beslut?

I helvete heller...vill jag åka så åker jag. Några velande idioter sätter inte stopp för mig. Jag bokade helt enkelt nya biljetter trots allt :) Som tur var fanns det ett par hytter kvar. Har visserligen nackspärr nu efter kön så det förslår men det är det värt. Den som inte hostar upp pengar i sällskapet ska få sig en behandling som kommer att få Rocky Balboa att framstå som en ballerinadansös...

nu när jag beställt ett nytt mixerbord kan jag också spela in ett knasterfritt FL-set. Håll tummarna =)
mr_fisken
mm jag har fortfarande en plats över i min b-hytt så hojta till om du vill ha den för snart är den såld ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
mm jag har fortfarande en plats över i min b-hytt så hojta till om du vill ha den för snart är den såld ;)

LASSEMAN! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP :D
Du behöver inte dina vänner nödvändigtvis... enbart för sällskap från Åsa-Nisse-land samt dra ner på bilkostnader... men det finns ju alternativ!
Sen på kryssen har du ju hela tjocka härliga bunten Swe-TAs + annat TC-drägg :D
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
LASSEMAN! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP :D
Du behöver inte dina vänner nödvändigtvis... enbart för sällskap från Åsa-Nisse-land samt dra ner på bilkostnader... men det finns ju alternativ!
Sen på kryssen har du ju hela tjocka härliga bunten Swe-TAs + annat TC-drägg :D

snibbe - läste du inte mitt förra inlägg? =) Ångrade mig lika fort som skrev att jag inte skulle med så jag ställde mig glatt i telefonkö trots allt. Mig slipper ni inte denna resan om jag så ska behöva åka med ett gäng dödsmetalfanatiker. Det var alltför längesedan jag träffade på hela SWETA-maffian så det känns som att det är hög tid för det igen. Nu ska jag hem från wörk och hämta ut min nya mixer...tjiii :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden