return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni

SWE_TRANCE
Jag väntar på första rensningen av obetalda hytter.
Hörde att det inte fanns någon gräns på antalet hyttbokningar/person, så det lär vara en hel del som bokat löjligt många hytter som inte blir betalda första rundan.
Och då SKA jag fan ha en :D
PoiZoN
Hehe är ju alltid så att många hytter släpps efter första betalningen, många som bara bokar massa hytter o tror att dom fyller dom. Eller så är det ett helt kompisgäng som bokar massa hytter var men tillslut så tar dom bara en del av dom.
Akia
Blir det nån Future Long? Vart skickas i så fall demosarna? Och finns informationen om kryssen på engelska nånstans?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Akia
Blir det nån Future Long? Vart skickas i så fall demosarna? Och finns informationen om kryssen på engelska nånstans?

Jepp det blir Future Lounge på denna kryssen!

Finns ingen info ännu på Engelska men jag tror MB knåpar på det eftersom detta även ska säljas till den internationella marknaden!

quote:
Saxat ur senaste nyhetsmailet från Monday Bar

VILL DU SPELA I FUTURE LOUNGE? SKICK IN DIN MIX TILL OSS
På denna kryssning hade vi tänkt att köra det populära Future Lounge-konceptet igen, dvs vi ger nya, icke ännu så etablerade djs (alla djs är dock välkomna) chansen att spela en timme. Vi kommer att använda deras coola lilla diskotek som ligger precis mellan de två stora dansgolven. Vi kommer här att köra musik som kompletterar det som spelas på de andra golven. Alltså välkomnar vi alla typer av elektronisk dansmusik här, från elektro, house, techno, trance, psy hardstyle mm.

Känner du för att skicka in en mix till oss och prova lyckan, skicka en cd, tape eller minidisk till nedanstående adress innan onsdag 4 april. För att få spela måste du ha bokat hyttplats själv, men vi kommer att bjussa på lite drinkar mm. Var och en som vi väljer ut kommer att få spela en timme under de två kvällar vi kör Future Lounge, mellan kl 00-06.

Skicka ditt bidrag till:
Future Lounge
c/o Monday Bar
Box 2254
SE-10316 Stockholm

Klicka här ni som missat nyhetsmail vecka 11.

ROLL CALL:
- Laszlo
- Steve
- Akia
- mjz
- PoiZoN
- jofawe

jofawe
jag missar inte en kryssning så upp me mig på rollcallen ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden