|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Johan (DJ Irish)
01. Beetseekers - Blueshift - J00F
02. Beetseekers - Synthesize - J00F
03. James Alexander & Pete - Lost In You (The Digital Blonde Dub Mix) - J00F
04. Steve Birch - Spaced Out (Remix) - J00F
06. John '00 Flemming - Rasa Lila (Part 1) - J00F
|
Kan inte bli fel med dessa. :tongue3 |
|
|
| zoric |
Tycker låtvalet är klockrent, allt fram till låt 10 är sjukt bra dessutom är jag ett stort fan av J00f Recordings och dess artister.
Nya Beetseekers albumet lär bli skitbra, och "Lost In You" är min favoritlåt sedan en tid tillbaka. Rasa Lila har så sjukt många sköna remixar så att man vet knappt vilken som är ens favorit, Part 1 är också riktigt bra!
Steve Birch-låtarna slår inte fel heller, mycket bra melodisk trance. Den mest positiva överraskningen på mig är helt klart D-Mark "Travelling", Nice låt! :D
Lätt ett av de bättre Assorted Trance mixarna du gjort Johan, Keep it up! :D |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
Tack för kommentarerna :)
Låt 11 är egenltigen den mest traditionella låten för mig och valdes mest för att jag tyckte mixen behvöde en låt till.
J00F har länge stått för kvalitet för mig men det är först nu som jag känner hur pass mycket de sticker ut från mängden. Beetseeker, Steve Birch och Digital Blonde gör en sällan missnöjd. Samma gäller Flemming naturligtvis.
Rasa Lila har mycket riktigt en massa sköna remixer men jag valde originalet eftersom jag fastnade för den först plus att den passade bäst in i "flowet".
05. Steve Allen - Lost Control (Original Mix) - Diverted Recordings
07. Peter Dubs - Cubu (Kamil Polner Remix) - Reflected Recordings
08. D-Mark - Travelling - Dance Department
09. Northern Project - Euclidean Axiom (Original) - Diverted Recordings
10. Northern Project - Touched By An Angel - Diverted Recordings
Dessa är alla från nystarted digitala bolag och faktiskt rätt lovande enligt min mening. Så allt är inte bara dussin material som släpps digitalt :) |
|
|
| Akia |
| :eyes: Missade nästan den här! Laddar! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Åh, en nya Assorted Trance =)
THX!
Nice med en del material från JOOF Recordings, ska bli intressant! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|