return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Dreas & Mike Shiver @ Club Peak 9/3 (gbg)

Peaktime
Hej! Då var det dags igen! :)

Fredagen den 9:e mars är det dags för nästa event. Efter en lyckad premiär så satsar vi nu på en ännu bättre uppföljning!
Dreas spelar återigen och vid hans sida spelar denna gången Mike Shiver, också från Sverige.

Mike Shiver är även han en mycket framgångsrik tranceproducent, och driver även ett eget skivbolag vid namn Captured Music. Han signade även med det välkända skivbolaget Anjunabeats under 2006.
I Januari har Mike Shiver spelat i både San Fransisco och Miami, på två välkända tranceklubbar!

Så nu är vi stolta över att ännu en gång presentera en stark lineup! Så se till att boka upp 9/3! Alla är mycket välkomna! Vi ses!

mer om klubben:
http://www.clubpeak.se

Mvh
Peaktime anagement
[SWE]Helios
Samma lokal? 5 spänn för vatten kändes surt, annars är det väl ok :P

Jag ska göra mitt bästa för att släpa dit massa polare =)
Peaktime
Ja, vi visste inte ens att dom hade avgift för vatten! Men va fan, du får väl hålla dig till bärs eller cola eller nått annat :D
[SWE]Helios
Bärs får det bli =)

Förresten, det man främst kanske vill se ändras i framtiden är lokalen. Kan inte tänka mig att det är särskilt spännande för varken DJ's eller klubbfolk att titta ut över det dansgolvet.
Men jag antar att det är något ni planerar för i framtiden =)
Dréas
Jag tyckte faktiskt lokalen var passande för den här klubben. Lokalen har en go mysfaktor!

Det är ju inte Trädgårn direkt, men då får man ju också ha i åtanke att köra på Trädgårn kostar 50 000 kr plus vakter etc.

Jag är glad att killarna tagit initiativet i Göteborg överhuvudtaget och premiären var riktigt lyckad!

Skall bli kul att spela igen!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden