return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Är Du det nya stjärnskottet på klubbscenen?

Snurrish
Vill du ta möjligheten att spela live jämsides några av de största namnen inom klubbmusiken och framför en fantastisk publik?

Metro anordnar tillsammans med Dee Jay Promotions sveriges största demotävling för artister, grupper eller producenter inom klubbmusik (genrerna house, trance, elektro, dance, drum n bass etc.)

Vinnaren kommer att få uppträda på den anrika Scandinavian Music Convention tillsammans med några av de största namnen inom den internationella samt svenska klubbscenen. SMC, detta år beläget på Münchenbryggeriet, är Nordens största mötesplats för allt som har med klubbranschen att göra.

Vi söker årets nykomling och har en handplockad jury bestående av några av
Sveriges främsta experter på klubb- och dansmusik. Juryn består av Marcella Mravec (Metro), William Russmark (MTV), Calle Dernulf (SR P3) och Anette de Souza (Dee Jay Promotions. Dessa väljer ut 5 finalbidrag som kommer att publiceras på www.metro.se. Väl där är det sedan upp till allmänheten att rösta på sin favorit.

1:a pris Resa till Stockholm samt Hotell en natt, spela live på Sveriges största fest. Musikprogrammet Logic från Apple

2-5:e pris: iPod nano

Så ta och skicka in ditt bidrag till Metro, Box 450 75 Stockholm, innan den 14 feb för chansen att stå på Münchenbryggeriets scen den 1 mars. Märk kuvertet SMC demo.
SteveTranz4ever
Coolt som fan!

http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=2
Gate 42
är det jag som är dum i huvudet eller står det inte vad man ska skicka? en låt eller en mix? :crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gate 42
är det jag som är dum i huvudet eller står det inte vad man ska skicka? en låt eller en mix? :crazy:

Alltså detta tillhör SMC... därför jag postade en länk till SMC-tråden i min förra post... Adressen står längst ner i första posten.

Trådstartaren borde tagit med denna länken!
http://www.aboutsmc.com/rookie.asp
SMC
quote:
Originally posted by Gate 42

Du är inte dum i huvudet eller så är vi båda det. :cool: En annan grej jag inte begriper, att uppträda live med sitt bidrag... det måste vara lagom avancerade artister de letar efter.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden