|
BeTa ID Contest 25 -- Deadline: 24 februari, 22h --
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ja: maak hem niet te moeilijk, dan doen er altijd meer mensen mee. (en het kan toch spannend blijven) |
That's hardly a new idea. :p
Ik zal voor een boeiende afwisseling tussen oud en nieuw proberen te zorgen. En Luc heeft misschien wel gelijk, ik had het vele extra werk niet voor ogen toen ik mijn voorstel neerschreef. Met een klein deelnemersaantal is dat nog te doen, maar als er meer dan tien kandidaten zijn wordt de workload wel hoog. Bovendien kan ik als organisator geen kanten uit als één van die ID's uit de Audiojelly-player komt, bij gebrek aan een volledige mp3 op mijn harde schijf. :o |
|
|
| Vishnu |
| Twas een goeie contest met best wat frustrerend materiaal in, en da vind ik op zich al een goei teken. Congrats @ TOR, benieuwd naar de volgende. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Ha, idd, maar je had daar geen sterretjes ofzo voor gezet, waardoor ik die aanpassing niet gezien heb. No prob, ff aanpassen. |
ok thanks |
|
|
| FCB_Fanatic |
hoe zit het eigenlijk met die algemene top?
Ik denk dat iedereen daar wel benieuwd naar is :) |
|
|
| TOR |
Voilà, hier zijn dan de statistieken.
Toch een woordje uitleg bij het systeem. Iedere deelnemer krijgt na afloop van de wedstrijd een score toegekend. Die score is het procentuele aandeel dat hij of zij heeft behaald ten opzichte van het totale aantal punten. Met het "totale aantal punten" bedoel ik de som van alle individuele scores in de contest, niet het aantal punten dat je maximaal kunt behalen. Ik doe het op die manier, omdat je de moeilijksgraad van de contests zo ook in rekening kan brengen. Een ereplaats in een moeilijke contest wordt dus beter beloond en levert meer op voor de algemene rangschikking. Overwinningen tellen in het dubbel mee, om de eenvoudige reden dat de winnaar de volgende contest moet organiseren en zo geen punten kan scoren.
De rangschikking is opgevat als het WTA-systeem in het tennis. De score die achter je naam staat, is de optelsom van alle procentuele aandelen die je in de verschillende wedstrijden hebt gehaald. Deelnemen is dus van groot belang. Een van de redenen waarom ikzelf zo hoog sta, is de belangrijke activiteitsgraad (20 deelnames en 5 samenstellingen). Deze manier van werken heeft ook zijn redenen: als ik het aantal deelnames niet laat meetellen, komt Soliplex helemaal bovenaan te staan, omdat hij in zijn enige deelname maar liefst 33% van de totaalscore voor zijn rekening heeft genomen. De bedoeling van de lijst is echter een algemeen beeld te geven van de contest tot dusver. Als je je individuele gemiddelde per contest wilt berekenen, deel je gewoon je score door het aantal deelnames (tussen haakjes te vinden). Shadowkid scoort gemiddeld beter dan mijzelf in een contest, maar door zijn lagere activiteitsgraad over de 25 wedstrijden heen, staat hij niet zo hoog in de rangschikking.
Now, without further ado... *tromgeroffel*
01 TOR – 299 ptn. (20 deeln., 5 organ.)
02 Jasperovitsj – 238 ptn. (17 deeln., 3 organ.)
03 Shadowkid – 236 ptn. (11 deeln., 4 organ.)
04 Domineesje – 186 ptn. (10 deeln., 2 organ.)
05 Vishnu – 175 ptn. (10 deeln., 2 organ.)
06 Push2005 – 169 ptn. (17 deeln., 2 organ.)
-- Bertn – 169 ptn. (22 deeln.)
08 Zehra – 163 ptn. (11 deeln., 2 organ.)
09 Belgian Bonzai – 129 ptn. (10 deeln., 2 organ.)
10 Phortastic – 101 ptn. (6 deeln., 2 organ.)
11 Tomorrow Traxx – 91 ptn. (10 deeln.)
12 mellow_head – 80 ptn. (8 deeln., 1 organ.)
13 CygnusX – 68 ptn. (12 deeln.)
-- Real – 68 ptn. (10 deeln.)
15 Freezel – 63 ptn. (3 deeln., 1 organ.)
16 eieregooie – 52 ptn. (3 deeln., 1 organ.)
17 Hydra – 50 ptn. (3 deeln., 1 organ.)
18 BZRK – 49 ptn. (9 deeln.)
19 Icone – 48 ptn. (5 deeln.)
-- Pumaz – 48 ptn. (5 deeln.)
21 FCB_Fanatic – 42 ptn. (9 deeln.)
22 Bunz – 39 ptn. (8 deeln.)
23 FredNova – 35 ptn. (3 deeln.)
24 Soliplex – 33 ptn. (1 deeln.)
25 DJ Zetski – 32 ptn. (5 deeln.)
26 Giesber – 31 ptn. (5 deeln.)
27 The Freezzz – 30 ptn. (5 deeln.)
-- djcresto – 30 ptn. (5 deeln.)
29 Bl@ckOut – 29 ptn. (6 deeln.)
30 Config – 20 ptn. (3 deeln.)
31 DJ Zevan – 19 ptn. (1 deeln.)
32 Buoyant – 18 ptn. (4 deeln.)
33 DJ Sid – 17 ptn. (4 deeln.)
34 Il_vitto – 16 ptn. (4 deeln.)
35 NRG52 – 15 ptn. (3 deeln.)
36 Xilver – 10 ptn. (3 deeln.)
-- Synthesia – 10 ptn. (2 deeln.)
38 Pheatus – 9 ptn. (2 deeln.)
39 kevve – 8 ptn. (1 deeln.)
-- RadiantB – 8 ptn. (2 deeln.)
41 Speentje – 7 ptn. (1 deeln.)
-- Nagib – 7 ptn. (1 deeln.)
43 FUSyke – 5 ptn. (1 deeln.)
-- Rich – 5 ptn. (1 deeln.)
45 Speedboy – 4 ptn. (1 deeln.)
-- The_Godfather – 4 ptn. (1 deeln.)
47 MikeVee – 3 ptn. (1 deeln.)
-- DJ Bart J – 3 ptn. (1 deeln.)
49 Lady_Lizzy – 2 ptn. (1 deeln.)
-- Nyah – 2 ptn. (1 deeln.)
-- Haroddin – 2 ptn. (1 deeln.)
52 Rhand – 1 pt. (1 deeln.)
-- Mystique – 1 pt. (1 deeln.)
54 New Wave – 0 ptn. (1 deeln.) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|