return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Released Tracks

Blue Sky 99
quote:
Originally posted by djcresto
een snel boodschap kan ook via mail he, in principe duurt dat niet langer. Zelfde gaat ook een beetje op me die blogs. Een gewone site waar je dagelijks je verhaal op zet of een blog waar je dagelijks op post, veel verschil is er niet.

En geraak maar eens aan de mail van een producer of dj he ... via zo'n contact knopje op een officiële site krijg je toch nooit antwoord. Via myspace meestal wel eigenlijk, 't is drm ook dat ik het gebruik.
mellow_head
Config
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
En geraak maar eens aan de mail van een producer of dj he ... via zo'n contact knopje op een officiële site krijg je toch nooit antwoord. Via myspace meestal wel eigenlijk, 't is drm ook dat ik het gebruik.

+1.

Das het voordeel van myspace , heel producers zijn heel gemakkelijk te bereiken op die manier.
mellow_head
quote:
Originally posted by Blue Sky 99

lol ,das zo ni waar he :) moek u mn MSN lijst es PMen mss?
Progrez
Waarom moet ge producers kunnen bereiken in de eerste plaats?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium