return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Released Tracks

TOR
Wat is het nut eigenlijk van zo'n MySpace-pagina? In welk opzicht is het systeem voordeliger dan een traditionele webpagina? Hoe functioneert het vriendensysteem en in hoeverre is dat van belang voor de status en populariteit van de artiest?

Enlighten me, ik snap er geen snars van. :o
Antony
feit is da veel bekenden ne myspace hebben, kdenk gewoon da de gewone medemens da dan cool vindt da ge zowa iedereen als vriend kunt toevoegen. van kijk ik heb "die en die en die" als vriend!
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by TOR
Wat is het nut eigenlijk van zo'n MySpace-pagina? In welk opzicht is het systeem voordeliger dan een traditionele webpagina? Hoe functioneert het vriendensysteem en in hoeverre is dat van belang voor de status en populariteit van de artiest?

Enlighten me, ik snap er geen snars van. :o

Het nut is volgens mij in contact komen met andere producers of djs. Het grootste voordeel is dat het systeem snelle communicatie toelaat. Elke pagina heeft dan wel z'n eigen "gastenboek" maar dat is iets waar ik eigenlijk zelden naar kijk, het feit dat je iemand snel een persoonlijke boodschap kan sturen is immers veel handiger. Ongetwijfeld gebruiken heel wat mensen het ook om te slijmen bij djs of producers en om zo eventueel aan een felbegeerde promo te geraken. Ik gebruik het zelf eerder om gewoon in contact te komen met mensen die dezelfde muzieksmaak hebben. Zo'n myspace-pagina verlaagt immers de drempel - vind ik - om zo'n artiest te contacteren, al is het maar uit intresse, of voor de vraag wnr een bepaalde track nu gereleased wordt of zelfs eventueel een guestmix ... Het hele populariteitsgedoe om het meeste pageviews interesseert mij dan ook geen hol :)
djcresto
een snel boodschap kan ook via mail he, in principe duurt dat niet langer. Zelfde gaat ook een beetje op me die blogs. Een gewone site waar je dagelijks je verhaal op zet of een blog waar je dagelijks op post, veel verschil is er niet.
FCB_Fanatic
Ik trek mij eigenlijk geen hol aan van die hele myspace toestand. Ik heb er zelf geen account, en ben ook niet van plan er eentje aan te maken gewoon omdat ik er niet direct een voordeel in zie.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium