return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Wat zijn de voor- en nadelen van een Apple pc?

FUSyke
Ik ga mij binnenkort een nieuwe pc kopen en ik zou graag eens weten wat de voor- en nadelen zijn van Apple. En wat is het verschil met Windows?
Xilver
Mja ik ga kort en bondig zijn: Als je dat niet zelf weet, heb je waarschijnlijk geen Apple nodig, en zou ik bij PC blijven :)
FUSyke
Enkele zaken weet ik wel maar ik zou er graag wat meer over weten. Ik mag mij toch informeren é.
Xilver
quote:
Originally posted by FUSyke
Enkele zaken weet ik wel maar ik zou er graag wat meer over weten. Ik mag mij toch informeren é.

Dat zeg ik niet, maar mensen die een Apple kopen, doen dit met een specifieke doelstelling zoals bvb producen of video-editing. Nu met de nieuwe Intel-macs is het mogelijk om Windows native te draaien, zonder te moeten klooien met Virtual PC ofzo. Maar als je een Mac koopt om Windows te kunnen draaien, ben je goedkoper af met een PC. Als je al jaren gewoon bent van met PC te werken, en je hebt geen specifieke reden om een Apple te kopen, bespaar uzelf kosten en moeite, en blijf bij Windows.
Bertn
bwa, tis nu ook ni da osX ni rap kan aangeleerd worden he:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium