|
|
| Push2005 |
Is dat waar dat Windows Vista zo ambetant doet met het afspelen van muziek en met de overdracht van je oude files ? Ik heb daar al geruchten over gelezen maar kheb nog nooit concrete gevallen gehoord.
Als het echt zo'n rottig ding is dan kunde miss ook beter een mac kopen. Ofwel installeer je gewoon Linux op je pc :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is dat waar dat Windows Vista zo ambetant doet met het afspelen van muziek en met de overdracht van je oude files ? Ik heb daar al geruchten over gelezen maar kheb nog nooit concrete gevallen gehoord.
Als het echt zo'n rottig ding is dan kunde miss ook beter een mac kopen. Ofwel installeer je gewoon Linux op je pc :) |
Damn, Linux, ik vind da zo hatelijk eh, geef mij maar gewoon Windows. En een Apple, ben er ook nie aan. |
|
|
| Roeler |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Damn, Linux, ik vind da zo hatelijk eh, geef mij maar gewoon Windows. En een Apple, ben er ook nie aan. |
En waarom dan wel ? |
|
|
| Bertn |
| die apples zijn nochtans vette dingetjes! ik heb eens een paar dagen met os X gewerkt en dat is een geweldig tysteem |
|
|
| mellow_head |
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|