|
29 april: NEXUS party, Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Jaja, mag eindelijk die smiley met het kroontje gebruiken :p
De meesten van jullie komen waarschijnlijk niet (andere grote feesten die voor gaan!), maar wilde toch even laten weten:
29 april (koninginnenacht) is er weer een NEXUS party.
Zie www.nexusparties.nl voor meer info (staan trouwens ook 2 kleine video-fragmentjes van het feest in December op, bij 'downloads'!)
 |
|
|
| Optimus |
mooie flyer Eye!
en sta ik ook op die filmjes?:D:D:D |
|
|
| T.H.C. |
| hoe krijg je het voor elkaar, telkens een feestje plannen als er al andere feesten op de agenda staan, eerst teQnology, nu tegelijke met Qontact, ik zit nu je muziek te luisterren van die site, klinkt zeker lekker, en ik zal zeker nog een keertje naar een nexus feestje gaan, volgende keer beter. |
|
|
| Eye-Riz |
dat doen we om jullie te pesten :p
ff zonder gein: tegenwoordig zijn er gewoon elke paar weken wel grote feesten, dus als we daar rekening mee zouden moeten houden, zouden we pas over 100 jaar een feest kunnen geven. Bovendien is Nexus juist een tegenhanger van die grote commerciële feesten, dus boeit het ons echt niet dat er een groot feest op dezelfde dag gepland staat :) |
|
|
| kolkiewolkie |
kijk, tegenhanger van grote feesten heb ik geen probleem mee, maar om het nou weer net als tegenhanger van Qontact te hebben.. nee, dat red je niet....
anywayz, als je iets weet om mij voor 1 avond te splitten, laat het me ff weten
en serieus: voor wanneer staat de daaropvolgende gepland? hou ik er alvast rekening mee, want die wil ik niet missen, en dan sleur ik gewoon minstens 3 andere lui mee ofzo, of ze het nou willen of niet, mensen moeten er gewoon heen om het te snappen... en om ze DAT aan het verstand te brengen valt niet altijd mee... dus grof geweld....
suc6 met draaien btw |
|
|
| Eye-Riz |
| De eerstvolgende indoor laat op zich wachten... misschien juni en anders september. Eerst hebben we namelijk nog de zomer (lang leve de weiland-feestjes :D ) Bovendien, rest van de zomer moeten we zelf hard feesten, al die festivals ook, en dan met name Antaris en de VooV :D |
|
|
| TimeportE |
ik zeg nie dat ik kom, ik zeg alleen dat ik dan nie naar een ander feest ga..
ik ga dus eff kijken of iemand hiero mee zou willen, of als der genoeg TA's gaan of ik dan met hun mee kan.. :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus
heej party, waar blijft die pic van nexus btw?:D |
ik probeer het ff op een andere manier, klote tripod! ;)>
Kijken of hij nu wel lukt?=>
geocities verneukt alles ook weer, maar ze schijnen 4 april ineens te voorschijn te gaan komen dus nog ff wachten, :p
hier dan eindelijk de foto's van het vorige Nexus-feest :) =>
Eye-Riz in Action :D :cool: :)
alle gekken op een rijtje :p ;)

(let vooral op het vuistje van optimus, rechts in beeld :p ;) :D
en uiteraard moest er ook nog even een verknaakte foto gemaakt worden! :p
tot slot nog Remy-D & myself @ Trance-Energy :) :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Lieve PartyHardy, je kan geen Tripod foto's meer linken. En hoe zit het btw met die foto's van Qontact!!
:D |
|
|
| Eye-Riz |
Hier 1 van de foto's die Partyhardy me gestuurd heeft, anderen moet ik nog doen, maar nu niet, want ik moet weg (kijken naar hoe onze Leander, ook TA-member, het doet op een contest, weehoo!)
 |
|
|
| Partyhardy! |
Thanks voor het posten Eye-Riz! :) ik kreeg het weer eens niet voor elkaar! :p
Van links naar rechts trouwens, boven=> Yarnie, Partyhardy!, Dago "B" Duck, Snuggle, New Wave, Optimus, ??
onder=> Little Theseus, Eye-Riz, Dj Alpha en Aphex |
|
|
| Henkie_henk |
| L33t.. flyer ziet er fat uit.. ik heb lekker her tentamens van de hertentamens periode dan.. |
|
|
|
|