return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Het grote "steuntje in de rug voor new wave" topic

magrec
Iedereen weet nu wel dat New_wave in een revalidatiecentrum zit ivm nekklachten. Nu heeft die jongen niet zoveel te doen behalve dan geilen op de zusters daar ;) Ik heb een correspondentie adres en ik weet zeker dat hij het leuk zou vinden om wat opbeurende berichtjes te krijgen (fanmail;)).

Dus Plaats hier in dit topic ff een leuk berichtje,plaatje weet ik veel voor Tim en dan zorg ik ervoor dat Tim alles krijgt. New Wave was toch wel iemand die hier nog voor wat leven in de brouwerij zorgde.

Mocht je nog een ander idee hebben?? Ik ga volgende maand een keer bij hem langs dus let me know.
basd
Heb nog wel een leuk kadootje voor em, effe aan denken om dat van de week op te sturen.
AirPole
Ik heb mijn steun al eerder aan hem betuigd, en alhoewel ik bijna weinig NLTA'ers persoonlijk ken, ben ik toch zo arrogant om te zeggen dat ik de meesten toch wel een beetje 'ken' via TranceAddict. Ik vind het jammer dat Tim dat hier niet meer is, maar dat geldt ook voor mensen als Total Woot en High Nrg en Magik54 en Snuggle en al die andere lui, ook al waren er soms pittige discussies, maar dat is natuurlijk eigenlijk alleen maar beter. Iedereen die hier post, en vooral de oude kern, moet eigenlijk ff wat posten.

Tim, ik hoop dat je snel weer je normale leven op kunt pakken. Het allerbeste man. Volhouden.

;)
Frenkieee
Post hier niet zo bijster veel en ken Tim zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat het gewaardeerd wordt dus (zou het zelf ook erg kunnen apprecieren):

Tim, heel veel sterkte!
Remy D
Ja Tim beter kom je er snel boven op, ik wens je heel veel sterkte en dat dit maar een beter jaar mag worden zodat je weer je normale leven op kan pakken. Sterkte pik. :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland