|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. |
Duh? Wat had je verwacht? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik vond Just Be best ok eigenlijk, hoewel het album een stap achteruit betekende in vergelijking met In My Memory. Gewoon je verwachtingen erg laag leggen, dan kan de nieuwe cd geen teleurstelling zijn. :D |
Just Be stelde bij velen teleur omdat het geen zuiver trancealbum was. Ik weet dat ik bij de release ook alles skipte en enkel luisterde naar de bekendere zoals Traffic (jaja :p), Adagio & Forever Today. De rest liet me koud.
Gisteren heb ik die cd nog eens van onder het stof gehaald; sommige tracks had ik al in anderhalf jaar niet meer beluisterd en nu waren het vooral Sweet Mysery / UR / Walking On Clouds & A Tear In The Open die ik vet vond. Het is niet per sé trance, maar het is wel kwalitatieve electronische muziek. En de tracks zijn nog redelijk origineel.
Het is idd wel geen In My Memory :)
Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op :p |
|
|
| Magistrate |
just be stelde me vooral teleur omdat de beste tracks erop (da ik toch vond) nie meer nieuw waren: adagio, nyana, traffic (;) )
ma vergeleken met andere trance artist albums was et album wel nie eentonig en stonden er toch diverse stijlen op .. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Elements Of Life zal ook wel ok zijn. Met wat geluk komt D4L er niet eens op :p |
Ik vrees ervoor dat D4L er gaat opstaan. Ik hoop vooral dat er terug dingen opstaan zoals Suburban Train, Obsession, Flight 643, Nyana. Een beetje de oude Tiësto-stijl en ook wat nieuwe dingen die we nie echt van hem gewoon zijn, iets zoals Walking On Clouds of A Tear In The Open misschien. Van het vorig album vond ik eigenlijk Traffic, Love Comes Again en vooral Adagio For Strings minder. In het begin dat ik zijn remix er van hoorde vond ik da echt goe, maar nu ben ik da kots, maar dan ook kostbeu! |
|
|
| IgnazZio |
Adagio blijf ik goed vinden :)
Ik hoop gewoon dat het niet weer 'edits' worden. 2 minuten korten dan de vinyls.. typisch.. En dan klagen da ze downloaden |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|