return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)

Adion
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.

Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix :)

Ik vond zelf het volume in orde, alleen tijdens het 'tiesto sound' gedeelte stond het naar mijn mening toch iets te hard op bepaalde momenten.
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.

Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix :)

Wsl een paar bromberen die weer eens onnozel willen doen als "de jeugd van tegenwoordig" zich amuseert...

In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn... :rolleyes:
Dev
quote:
Originally posted by FenixStyle
Wsl een paar bromberen die weer eens onnozel willen doen als "de jeugd van tegenwoordig" zich amuseert...

In de nabije directheid van de Ethias Arena liggen er geen huizen, dus zo erg zal het wel niet geweest zijn... :rolleyes:

Je doet alsof het je iets kan schelen.. :p

Ach, over het feit dat het volk enkel aan het geven was tijdens The Sound Of Tiesto.. Ik kan niet zeggen dat ik het niet verwacht had, maar 't maakt voor mij ook niet veel uit.

M'n vriendengroep die ik toen mee had gebracht, kende waarschijnlijk ook minder dan de helft van de tracklist, maar hun interesse voor trance is nu wel aanzienlijk gestegen, en dat maakt het voor mij allemaal wel goed. (Aangezien ik nu minder last ga hebben om ze mee te sleuren naar andere trance-events)
CygnusX
quote:
Originally posted by FenixStyle

Een collega van me woont er 3km vanaf en hij hoorde het heel goed. Maarja, ik vind het onnozel dat ze klagen, voor die ene keer :rolleyes:
Tutti
Movie - Elements Of Life @ Ethias Arena Hasselt

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium