return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)

Bl@ckOut
Ik vond het zeker niet slecht. De muziek kon mij niet altijd bekoren maar meestal toch wel, toch wel veel goede dingen gehoord die ik nog niet kende (ik volg de trance tegenwoordig minder dan vroeger). Warming-up van Jes vond ik trouwens wel geslaagd. Intro nadien met plastieken tijs op een schermke duurde wa te lang naar mijn goesting.

Tiesto zelf leek idd niet heel erg geïnteresseerd bij momenten, maar kan idd wel liggen aan de reactie van het publiek, dit was soms nauwelijks aanwezig. Toen echter traffic en dergelijke gedraaid werden was iedereen ineens wakker djeezes :rolleyes:

Ik las hier ergens dat er niet veel volk was? Yeah right, de zaal zat vol genoeg ze, ge had bij wijze van spreken een kwartier nodig om tot aan de wc te geraken. Vanaf een uur of 3 begon er wel wat ruimte te komen.

Maar 't was nog eens leuk om te doen :)
Config
Laten we dat hopen dan.. die Tracklist van Earth was inderdaad wel waanzinning goed , ik had het ergens wel verwacht , maar niet in zo'n sterke mate. Voor mij persoonlijk spreekt dat genre me toch veel meer aan dan de 'Trance' of poptrance die hij in de andere delen gedraaid heeft. Ik vond de volledige tracklist ook meer dan degelijk, zeker als je weet dat meer dan de helft in de zaal die platen totaal niet gekend zal hebben, dan deed het me zeker deugd dat hij het toch aangedurfd heeft.
Ik kan me eigenlijk ook best wel vinden in de stelling van Progrez, zij het dan dat ik liever toch wat meer deftige clubs zou hebben die het terug aandurven om trance en progressive te draaien.. En daarom mag Trance voor mij wat bekender worden.. maar een hype wil ik zeker niet, dat vind ik sowieso al niet passen bij een meer dieper genre zoals trance.. Als het terug wat aan de bovenvlakte komt drijven ben ik al meer dan content.
Devilex
DJ TIESTO VEROORZAAKT GELUIDSOVERLAST
ten gezorgd.

In totaal kwamen bij de politie van
Hasselt zo'n 100 meldingen van
geluidsoverlast binnen, de meeste van
inwoners van de Catharinawijk,
Hollandsveld en Runkst.

De directie van de grenslandhallen
benadrukt dat er vooraf maatregelen ge-
nomen werden. Zo was er continu een
milieuteam op pad om klachten over
geluidsoverlast te registreren.

Het concert van dj Tiësto werd
bijgewoond door zo'n 18.000 trancefans.

Bron: www.een.be
FCB_Fanatic
^^ Waren die klachten terecht? want dat staat er niet vermeld. Ik weet nu ook niet of die mensen regelmatig last hebben van overlast van de Ethias Arena, maar als het maar ns éénmalig voorkomt vind ik het maar belachelijk dat ze daarvoor direct de politie bellen.

Net trouwens gelezen dat Tiësto een deel van de show in Hasselt nu vrijdag in zn radioshow gaat uitzenden. Het nieuws komt van Tiestoinmix :)
Push2005
M'n videokes staan online; zijn er wel niet veel:

Tiesto & Julie Thompson
Tropical Melons / King Of My Castle
Adam White - Never Tell What You Think (Sied van Riel Remix)
Arctic Quest - Basecamp

Fly away heb ik ook nog ergens staan; moet ns zoeken :p

Nog 3 leuke:

Remy & Klinkenberg - Mecixo Can Wait
Dada Life - Vote Yes

Mojado - Kaktus :crazy: :gsmile:
Zo mag men nog een paar van die irritante retroschijven verbeteren.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium