return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
[19/05/2007] Tiësto - Elements Of Life Worldtour (Ethias Arena Hasselt)

Progrez
quote:
Originally posted by CygnusX
Het enige minpunt was dat hij na de encore (die niet aanvoelde als een encore) heel vlug weg was en niets meer van zich liet zien.

Die mens staat er al acht uur. Wat had hij dan moeten doen?
Real
Het voelde wel degelijk raar aan hoor. Die Platinum track eindigde, en daarna startte hij meteen The Loves We Lost. Ik wist ook niet zeker of het al dan niet de laatste plaat was (tot hij z'n headphones in het publiek gooide).
De Geert
zeer leuk avondje gehad :)

allereerst vond ik het vrij lang duren wel voor JES aan de opwarming begon, maar wat een stem! :toocool: heerlijk hoe zij kan zingen!

dan het opwarmingssetje, er mocht mss iets meer aandacht besteed worden aan wat verschillende bewegingen van de 'virtual Tiësto', heb toch kunnen lachen met zn moves :p
Heerlijk moment tijdens Chris Lake ft. Emma Hewitt - Carry Me Away...

Dan mooie opener met 10 seconds als begin van een aangenaam uurtje dat je bij niet veel andere dj's zou meemaken op zo'n event, vooral Formentera What? bleef me bij :cool:

Dan voor mij de beste uurtjes met opeenvolging van The Killers, Snow Patrol, In The Dark (amai diene Christian is ook wel ietsje dikker dan op tv :D ), en heerlijke uplifting (spijtig genoeg geen One Tear Away of Slipping Away)
Eerste stukje van watergedeelte mag hier ook gerust aan toegevoegd worden (Carl B ft. Breaking Benjamin - Diary of Jane :eyes: )

Sound of Tiësto was het verplichte stukje, wel genoten van belichting ed, maar het stuk met BT mocht van mijn part weggelaten worden (volk stond ook maar raar te kijken naar diene pipo vond ik :) )
raar genoeg geen flight 643 gehoord ook niet...

Het vuur-gedeelte vond ik iets minder, behalve dan Feel Free en Vincent De Moor - Fly Away :crazy:

mooie afsluiter met Loves We Lost

positief waren vooral mooie belichting en visuals, fonteinen, perfect geluid, strakke organisatie (busdienst zeer vlot)
minder waren het zeer beperkte enthousiasme van Tijs zelf (pas bij zn eigen platen stak hij voor de eerste keer beide armen in de lucht) en de doorsnee guest-vocals (het mocht ook wel eens iets anders zijn, die blauwe mannekes :p )

voor de rest zeer geslaagd avondje
BZRK
^ that about sums it up :)

Formentera What & Fly Away :crazy: :eyespop:

Ook wel vreemd hoe ik bepaalde Tiësto platen kon appreciëren, terwijl ik der anders op zou vloeken. The Loves We Lost bvb, vond ik gewoon lekker voor een keer :happy2:
CygnusX
quote:
Originally posted by Progrez
Die mens staat er al acht uur. Wat had hij dan moeten doen?

Een ovatie in ontvangst nemen en daarna Yahel - Voyage opzetten :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium