return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Back to basics

Transfusion
quote:
Originally posted by TOR
Dat 'melken' komt net omdat we moeilijkheden ondervinden om goeie nieuwe stuff te ontdekken.
En we hebben voor ��n keer tenminste een constructieve discussie.

Volgens mij is dat gewoon omdat het aanbod zo enorm groot is geworden, het is niet dat die goede releases er niet meer zijn.

Daar kan je volgens mij het onderscheid trekken tussen goede dj's en niet, je hebt er die grijpen wat hun voorgeschoteld wordt en je hebt er die uren zitten zoeken achter nieuwe sounds.
Transfusion
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En na 2 pagina's is de grootste discussiestopper al een feit: "hokjesmentaliteit"

Ergens is het wel zo, of niet?
TOR
quote:
Originally posted by Transfusion
het is niet dat die goede releases er niet meer zijn.

Dat wordt ook niet gezegd, het punt is dat een merendeel van de releases van erbarmelijke kwaliteit is.
Push2005
Inzicht verwerven in genres is als dj de basis om nieuwe muziek te leren kennen en direct bij de juiste labels te zitten.

Je kan natuurlijk ook de playlist van 2 of 3 dj's köpiëren maar da is de easy way.
Jasperovitsj
Nope. Iets indelen in "hokjes" is essentieel voor de menselijke psyche, omdat we zonder geen betekenis kunnen geven aan de realiteit rondom ons. :)
Een starre hokjesmentaliteit verdedig ik absoluut niet, maar je kan er niet omheen dat muziek bepaalde kenmerken heeft. En als bepaalde nummers bepaalde kenmerken gemeen hebben, dan is het een automatisme van onze menselijke geest om ze samen in een spreekwoordelijk hokje te steken...

Dus die term moet in mijn ogen niet zo pejoratief gebruikt worden, want daarmee doe je elke discussie over muziek dood.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium