|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
die paar honderd users op tranceboards zijn echt maar ene peuleschil in vgl met de honderdduizenden mensen die op een jaar nar sets van armin/tiesto... gaan zien hoor. die djs staan wekelijks minstens voor 20000 man die hen staan toe te juichen. het rekensommetje is snel gemaakt. bijgevolg zijn die paar kankeraars op een forum voor hen snel verwaarloosbaar he. |
wij gaan toch ook nog steeds naar tomorrowland, Trance Energy, ... terwijl wij toch ook tot 'die paar kankeraars op een forum' gerekend kunnen worden. Waarom zou het dan niet kunnen dat er van die 20.000 een enorm aantal naar armin gaat kijken bij gebrek aan beter, terwijl ze eigenlijk ook naar die oude trancesound hunkeren. |
|
|
| pooley |
Toch mooi om te zien hoe sommigen nog dromen van een betere, idyllische wereld.
Keep it on ! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
volgens mij is er helemaal geen stroming die terugwil naar de oude, melodische trance (buiten een paar freaks gelijk wij dan). als armin met zijn techtrance ganse zalen kan doen springen, waarom zou hij dan nog teruggrijpen naar trance waarin iedereen enkel wat springt op het einde van een break en vlak na de uitbarsting ervan? Jammer, maar tis nu eenmaal zo:o |
Eigenlijk zitten we hier met een kip-of-eisituatie. Is de massa wild van tech-trance door een algemene verandering in het smaakpatroon of omdat de toonaangevende dj's een andere richting hebben gekozen?
In ieder geval kan ik FCB_Fanatic wel volgen. Je zult nooit weten hoe groot het draagvlak is voor een traditionelere vorm van trance als je de proef niet op de som neemt. Mss moeten we es beginnen na te denken over een BeTA digital label. :p |
|
|
| Config |
| of een BeTA kwaliteitslabel. This track is BeTA-approved :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Armin & Tiesto zijn toch al lang geen toonbeeld meer van 'trance'.. het probleem is dat niemand van de toeschouwers het gewoon doorheeft. Tenzij je techtrance al als trance gaat bekijken, maar ik denk dat een groot deel van de members hier ook wel doorheeft dat het bijna niets meer met trance te maken heeft. |
Vind ik toch zeer vreemd. Volgens mij is Armin het enigste toonbeeld dat trance nog heeft want het is de enigste dj die geen andere stijlen in zijn sets oppikt.
Ook vraag ik me af waar jullie al dat techtrance gezever vandaan halen want geen een top dj (buiten armin af en toe) speelt dat nog veel. Ik denk dat jullie wat meer recente playlisten van Dj's mogen bekijken :)
Ook waren we het er over eens dat het echte probleem hem zit in de 'standaard' melodische trance, dus waarom telkens dat tech gedoe erbij betrekken ? De tech-trance hype is voor een groot stuk voorbij denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|