|
|
| Push2005 |
Jij zegt dat trance langzaamaan wordt overgenomen door techtrance. Ik heb dit jaar bijna ervaren als een stopzetting van techtrance. Hier en daar had je nog een hitje (4LB, Lunar Eclipse, ...) maar daar blijft het toch bij.
Ik ga akkoord met uw vorig betoog maar punt 2 lijkt me absurd. En platen als evergreen die de essentie van trance omvatten in hun break als oorzaak bestempelen van de tenondergang van trance vind ik over the top. De ritmische stabs erna zijn goedkoop maar zeer effectief. Het doet niets terzake met de kwaliteit van gewone trance die sucked. |
|
|
| Real |
In feite heeft iedereen gelijk, want hokjesdenken komt voort uit een subjectieve perceptie van de muziek. En aangezien er in elke stijl invloeden uit andere stijlen zijn, en stijlen met elkaar in aanraking komen, is objectief hokjesdenken per definitie onmogelijk.
Iedereen akkoord? :p
[/onderliggende_thread] |
|
|
| Progrez |
| Iedereen heeft gelijk, maar sommigen hebben toch nog iets meer gelijk dan anderen. |
|
|
| Devilex |
Wat ik ook vind is dat vele tranceplaten tegenwoordig na de opbouw een beetje stilvallen, je zit vaak te wachten op een climax die er niet komt.
Er zijn zo veel platen waarvan ik zeg "alé wanneer komt het nu", maar dan is het "hoogtepunt" blijkbaar al gepasseerd.
Ook het plotse losbreken van een plaat bestaat niet meer, alles is zo mooi gepolijst. |
|
|
| Real |
Het komt erop neer dat dit een onderwerp is waar al duizend keer over gediscussieerd geweest is, en er is natuurlijk geen eensluidend antwoord. Persoonlijk vind ik uw beeld van "trance" heel erg bekrompen Greg, maar jij komt nog uit een ander tijdperk, en in feite vind ik het ook heel normaal dat jij zo denkt.
Mijn ma noemt alles "doef-doef", in feite zouden wij ook zo moeten redeneren. Dan waren er nooit meningsverschillen. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|