return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Trance/Prog reviews 2007

Push2005
Kom kom; het is nog eens tijd voor reviews. Ik zal maar vaneerste keer een thread voor heel het jaar pakken aangezien die uit 2005 maar aan 3 pagina's geraakten en het in 2006 onbestaande was :D

Dussss... Als je een vette plaat hebt gehoord en die wilt aanraden aan andere luisteraars kan je dat hier doen. Extra info zoals het label waarop het uitkomt en/of de releasedate is ook altijd welkom. Samples zijn natuurlijk ook altijd handig.

Om de thread in leven te houden zijn reacties op de plaatjes natuurlijk ook een must (al dan niet positief... zolang het maar een beetje gefundeerd is). En het zou leuk zijn moesten verschillenden eens proberen bijdragen.

We zullen maar hopen dat 2007 een vruchtbaar jaar wordt.

Eentje om te beginnen:

Daniel Kandi - Child / Nova [Anjunabeats]
Typische anjunamuziek zeg maar. Beide plaatjes zijn heel melodisch en best wel nog origineel. Trance die je een goed gevoel bezorgt. Child vertrekt na een prachtige break naar een heel euforische uplifting bom.
Nova is iets ingetogener in het begin, maar wel even melodieus. Misschien toch een tikkeltje cheesy, maar toch nog een zeer mooie plaat. Child ga ik toch zeker bijhouden :)

Child: 8/10
Nova: 7/10

(P.s: Dit is geen thread om te tonen hoe rap je aan je mp3's of setrips geraakt en dat hier dan komt volspammen... Hou het op tracks die volgens jou aandacht verdienen)
Config
Nova is alleszins een van de beste platen die ik gehoord heb verleden jaar imo. Dat was in feb. Maar blijkbaar zijn der wa veranderingen aan die plaat gemaakt waardoor ik em wa minder goed ben gaan vinden. Khoop dat die 'oude' versie nog een release krijgt. Daniel Kandi heeft zeker wel deftige ideeen. Breathe was echt heel sterk, en daar zat nog een vettere remix bij van Sunny Lax. Kijk zeker nog uit naar nieuwe producties van Daniel Kandi , volgens mij komt hij dit jaar met nog beter spul uit dan deze release.
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Daniel Kandi - Child / Nova [Anjunabeats]
Typische anjunamuziek zeg maar. Beide plaatjes zijn heel melodisch en best wel nog origineel. Trance die je een goed gevoel bezorgt. Child vertrekt na een prachtige break naar een heel euforische uplifting bom.
Nova is iets ingetogener in het begin, maar wel even melodieus. Misschien toch een tikkeltje cheesy, maar toch nog een zeer mooie plaat. Child ga ik toch zeker bijhouden :)

Child: 8/10
Nova: 7/10

Allebei erg saaie tracks imho. Ik hou echt niet van die sound. :nervous:
TOR
Daniel Kandi produceert hoofdzakelijk in Reason trouwens.
Net zoals Config vond ik Breathe bijzonder mooi, ondanks de traditionele arpeggio en piano. Met Child gaat hij op hetzelfde elan door, Nova heb ik jammer genoeg nog niet gehoord.
Config
quote:
Originally posted by domineesje
Nova (Daniel Kandi vs O'Neil Remix)

Geen slechte remix, eigenlijk gewoon maar een kleine variatie op de original mix.
Vind de original beter, al ben ik wel content dat ze dat irritant pianosampletje voor de break niet gebruiken in deze 'remix'

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium