|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat nieuwe Paul Van Dyk album is wel lachen. Meer dan de helft is popmuziek of ripoff van andere artiesten.
Far Away, La Dolce Vita en Stormy Skies zijn nog enigzins te pruimen. |
ik vind het album beter dan verwacht |
|
|
| TOR |
Ik vind de openingsplaat heel sterk eigenlijk.
Daarna gaat het nogal snel bergafwaarts.. Vrij saaie en levensloze zooi, met uitzondering van een tweetal platen. |
|
|
| CygnusX |
Cinema Bizarre - Lovesongs (Kyau & Albert Remix)
Pop/rocknummer in een trance-jasje. In de nieuwe Kyau & Albert stijl. Zonder de vocals was het beter geweest.
Samples op Amazon.de
6.5/10
Ronski Speed - Love All The Pain Away (Kyau & Albert Remix)
Vergelijkbaar met het vorige nummer, maar nog een stuk beter imo. Doet nogal denken aan de stijl van Gabriel & Dresden van een paar jaar geleden. De vocals zijn niet zo vervelend als in Lovesongs en gelukkig is er hier ook een Dub waar de vocals tot een minimum beperkt zijn :) De andere mixen doen me niet veel.
Sample van de dub op AudioJelly
8/10
Ronnie Allstar - Good Morning Sunshine
Pure uplifting trance onder een nieuwe alias van Ron Bercovitch (Sunquest/Summer Sessions/Electric Pulse). Zowel de Original Mix als de Lemon & Einar K Remix zijn zalig!
Samples op www.flashoverrecordings.com
7.5/10
Adam Nickey - Never Gone
Kwaliteitstrance uit de Anjunabeats-stal. De Original Mix is blijkbaar hetzelfde als de Above & Beyond Respray. De Sequentia Remix en de David Forbes Remix zijn goed, maar de Original Mix/A&B Respray is nog veel beter.
Samples op www.cdjshop.com
7.5/10
Adam White ft. Stacey Kitson - Piece Of Mind
De Instrumental en de Vocal Mix zijn eigenlijk niet het vermelden waard, maar de Rozza Remix is dat zeker wel. Zeer goede remix imo!
Samples op AudioJelly
7.5/10 |
|
|
| Config |
De A&B Respray (?) is indeed nog een van de weinige goeie trancetracks op dit moment :)
en wat Lovesongs betreft, ik vind dat zeker geen trancejasje :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|