return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Trance/Prog reviews 2007

Jasperovitsj
INteresse is trance compleet verloren neem ik aan. De helft van NLTA zit ook al een tijd op GC, daarom dat NLTA ook dood is. :)
FenixStyle
Over reviews gesproken, ik ontdek dus net per toeval dat mijn report van Heaven deze week in de nieuwe Release staat..
Bij ID&T verwittigen ze u blijkbaar niet meer als ge een wedstrijd wint ofwa? :p
CygnusX
Tijd voor een revival van de review thread :)

Syna - Do You Feel?
Ik had nog nooit van Syna gehoord, maar dit is een aangename verrassing. Eén van de betere melodic trancers van dit jaar. Remixen zijn er van Matti Kotala, Lume, Allende en Syna zelf, maar geen van hen slaagt erin om de Original Mix te overtreffen. Matti Kotala's Remix is uplifting in zijn typische stijl. De Lume en de Allende Remix gaan de proggy kant op (die laatste met een behoorlijk zware bass), terwijl Syna's Lost In Love Mix voor breaks kiest. Maar mijn voorkeur gaat dus uit naar de Original Mix, heerlijke melodische piano+gitaar-trance die flirt met de cheese-grens :)
Samples van alle remixen op TrackItDown:
http://www.trackitdown.net/genre/tr...ack/352743.html
8/10

Sufjan Stevens vs. Signalrunners - Chicago (Club Mix)
Op dit nummer wachtte ik al een tijdje, sinds TATW 150 (06-02-07) om precies te zijn. Het heeft een tijdje geduurd vooraleer ze de sample gecleared kregen, maar het lijkt dan toch gelukt. Dit nummer staat waarschijnlijk in mijn top 5 van 2007. Het origineel is al geweldig en heeft in de verste verte niets met trance te maken: Sufjan Stevens maakt folk rock :D Zijn album 'Illinois' is niet slecht. De Signalrunners hebben er dus een trance remix van gemaakt. Het valt niet echt te vergelijken met andere nummers van hen, een goede omschrijving zou zijn "happy uplifting vocal poptrance met een trompet en een koor". Ideaal om de dag mee te beginnen :D
Sample op Signalrunners' MySpace:
http://www.myspace.com/signalrunners
9.5/10
Bertn
quote:
Originally posted by CygnusX

Sufjan Stevens vs. Signalrunners - Chicago (Club Mix)
Op dit nummer wachtte ik al een tijdje, sinds TATW 150 (06-02-07) om precies te zijn. Het heeft een tijdje geduurd vooraleer ze de sample gecleared kregen, maar het lijkt dan toch gelukt. Dit nummer staat waarschijnlijk in mijn top 5 van 2007. Het origineel is al geweldig en heeft in de verste verte niets met trance te maken: Sufjan Stevens maakt folk rock :D Zijn album 'Illinois' is niet slecht. De Signalrunners hebben er dus een trance remix van gemaakt. Het valt niet echt te vergelijken met andere nummers van hen, een goede omschrijving zou zijn "happy uplifting vocal poptrance met een trompet en een koor". Ideaal om de dag mee te beginnen :D
Sample op Signalrunners' MySpace:
http://www.myspace.com/signalrunners
9.5/10

oh boy. na uw review dúrf ik dat nummer niet eens te beluisteren:p
CygnusX
quote:
Originally posted by Bertn
oh boy. na uw review dúrf ik dat nummer niet eens te beluisteren:p

:) Ik zou zeker het origineel eens beluisteren, het is een prachtig nummer. De Signalrunners remix is zeker cheese, maar het is wel heel goede cheese :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium