return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Mattegåtor :-D

doter
Ja tänkte heeeelt fel ju...

tänkte att man skulle få 2 olika ju...

fan ja e FETT m BRÄND asså!!!
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
men . var negativ då.. jkag kommer fan inte ihåg dom där frågorna alls.. men om du ska vara sån, så ska jag svara rätt på alla frågor du ställer.

Ok det verkade som att du mindes den för du var inte ens säker om det var rätt....ifall du hade räknat ut den själv så skulle du va säker på svaret men du skrev "om jag minns rätt så var det 59 min" vilket fick mig att tro att du mindes det svaret jag gått igenom i plugget....ledsen om det inte var så du menade...
mindshooter
Fan va hjärnstop man får efter ett tag med dom där pinnarna.....fast sen så förstår man vad man behöver....satt dock ganska länge på lvl 7.....puh....
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal

finns en lätt strategi för att alltid klara dom... ska jag säga den, eller vill ni testa lite först? :)

jag har kommit på:D :D

om man flyttar den minsta brickan varannan gång 1 steg åt höger när det e jämt antal brickor och ett steg åt vänster när det e ojämt klarar man det alltid:p
reveal
ett sätt att alltid klara den är att varannan gång flytta den lilla brickan till höger hela tiden (och flytta den längst till vänster när den nått högra kanten) och varannan gång flytta på den andra som går att flytta (men inte lägga den på den minsta)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden