return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Films in 2007 om naar uit te kijken

Cosmic
quote:
Originally posted by AirPole
De film gaat over twee jongens die allebei ergens moeten infiltreren: de een werkt eigenlijk voor de 'mafia' en infiltreert bij de State Police om zo zijn baas info te kunnen geven en de ander is politieagent en infiltreert juist in de groep van de 'mafia'.

Oh dat was t dus: ik zat die film te kijken en snapte er al niets van: blijken het dus 2 andere personen te zijn (Dicaprio & Damon niet uit elkaar halen door a: slechte kwaliteit film en b: had geen bril op...).

Misschien nog maar een keer goed afkijken:p
Glaniskanis
het origineel van The Departed vind ik nog veel beter... das Infernal Affairs... En deel 2 en 3 zijn ook subliem

Beste film van het jaar tot nu toe is wat mij betreft Pan's Labyrinth, maar ook The Prestige en The Pursuit Of Happyness hebben hier hoge ogen gegooid :)
Remy D
Dead or Alive :tongue2 Wat een TOPPER!! :crazy:
magrec
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Beste film van het jaar tot nu toe is wat mij betreft Pan's Labyrinth, ma

Is daar nu al een goede dvd rip van? Ik had een paar weken geleden een versie maar die was me toch iets te slecht kwa kwaliteit.
tango
quote:
Originally posted by magrec
Is daar nu al een goede dvd rip van? Ik had een paar weken geleden een versie maar die was me toch iets te slecht kwa kwaliteit.

Denk je dat onze glanis genoegen zou nemen met een cammetje? ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland