|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Heb transformers 3 juli al gezien in tuschinski, wat een ubervette film zeg, ik zat te stuiteren in mn stoel.
Het publiek had er ook zin in; applaus meteen al na de eerste actiescene, applaus bij de first appearance van Optimus Prime Supersjinees, applaus all over!
In de recensie van het parool van gister kreeg de film maar 2 sterren en is compleet afgekraakt vanwege het slappe verhaal. Slap verhaal lekker boeiend dit was een van de beste actiefilms die ik gezien heb.
Die hard 4 is trouwens ook een aanrader; 2 uur lang ramme rosse beuken tegen het onwerkelijke aan, heerlijk. |
Ja, inderdaad. Twee sterren, omdat de plot zo dun zou zijn. Dat is ook zo, maar inderdaad wat je zegt, lekker boeiend.
Ik vond het echt een vette film.
Spoilers
Pluspunten:
- Bumblebee zijn gedrag door de hele film heen, vooral het oproepen van de andere Autobots.
- De scenes waarin de Autobots op Aarde arriveren. :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy:
- Optimus Prime
- De transformaties
- De CGI
- Barricade, wat een vette slechterik. Vette politieauto ook. (Ford Mustang)
- De muziek vond ik ook aardig.
- De hele sfeer in de film, mooie zomershots etc. etc.
- Megatron tegen Starscream: 'You have failed me again, Starscream'
- Ironhide met zijn 'Unreal' achtige acrobatiek in slow-mo.
Minpunten:
- De snelle camerabewegingen van Bay
- Toch wel iets onderontwikkelde karakters bijvoorbeeld van Jazz, maar ook van de Decepticons.
Hebben jullie trouwens wel ff gewacht bij de eind credits? Je zag Starscream nog wegvluchten van de Aarde. Echt ubervet.
Vette film!!!
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Remy D |
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!
Er komen nog 2 films van Transformers, dat zou alleen niet doorgaan als deel 1 hele slechte bezoekersaantallen zou krijgen. Maarja dat is niet het geval dus we kunnen ons opmaken voor nog minimaal 2 delen. Maarja dat kon je al een beetje weten door wat Prime deed op laatst, oftwel wat hij uit Megatron pakte aan het einde. Wetende dat in de tekenfilm dat stukje allspark goed verstopt zit in de thuisbasis van de Autobots die ze gaan bouwen in de bergen. Er waren al meerdere hints naar deel 2 te vinden. Zoals Airpole ook al zei met Starscream. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by AirPole
- De scenes waarin de Autobots op Aarde arriveren. :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy:
|
De muziek toen ook:eyespop: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
als ik jullie reviews leest over Transformers dan kijk ik er zekers naar uit, ik ga zondag namelijk de film zien.
Ben heel erg benieuwd :crazy: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
als ik jullie reviews leest over Transformers dan kijk ik er zekers naar uit, ik ga zondag namelijk de film zien.
Ben heel erg benieuwd :crazy: |
Ik ga zondag ook nog een keer. Heb een Pathe Unlimited kaart dus dat maakt niks uit.
:eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|