return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 
Films in 2007 om naar uit te kijken

Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Ik wacht wel tot volgend jaar op 'The Dark Knight' .

The Joker word bruut. :) lekker duister.

:tongue2
AirPole
Ja, zekers wel vet die Joker, maar ik heb ook al weer foto's gezien van hem dat 'ie al weer groen haar heeft. Dat vind ik dan niet weer zo 'dark' als het vorige deel.
AirPole
W00t!

Over 2 uur zit ik in de bios naar Transformers te kijken!1
Little Theseus
Heb transformers 3 juli al gezien in tuschinski, wat een ubervette film zeg, ik zat te stuiteren in mn stoel.
Het publiek had er ook zin in; applaus meteen al na de eerste actiescene, applaus bij de first appearance van Optimus Prime Supersjinees, applaus all over!
In de recensie van het parool van gister kreeg de film maar 2 sterren en is compleet afgekraakt vanwege het slappe verhaal. Slap verhaal lekker boeiend dit was een van de beste actiefilms die ik gezien heb.

Die hard 4 is trouwens ook een aanrader; 2 uur lang ramme rosse beuken tegen het onwerkelijke aan, heerlijk.
Remy D
Transformers was ook idd supergaaf, paar kleine dingetjes wat ik wel schraal vond maar verder waren de Transformers zo verschrikkelijk BruuT!! Prime, Bumblebee en Megan Fox. Wohoooooo SUPER!!!!:crazy: :eyespop:

En nu woensdag 22:00 weer lekker rukken op geile Emma :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland