return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 
Films in 2007 om naar uit te kijken

AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Dat Venom zou weinig tijd heeft was al lang en breed bekend gemaakt. Ze zeiden direct al dat hij maar een kleine rol zou krijgen in dit deel.

Ja, dat maakt het nog niet goed, dat ze Venom zo verneukt hebben, toch? En dan het einde...Jezus. En Peter Parker die 'emo' wordt? , wat een afgang. Er is veel te veel goed spul uitgeknipt, en te weinig goed spul erin gelaten. Ik hoef niet een half uur naar Peter Parker te kijken die 'emo' geworden is. En de karakterontwikkeling van de Sandman zuigt echt enorm aars. Enige dat je hoort is dat zijn dochtertje ziek is. En dan die kut Mary Jane. Die is echt verkeerd gecast, irritante Kirsten Dunst. En Aunt May...Tering...Kom er nou eens overheen dat Ben dood is, wijf!!!! Zo slaapverwekkend irritant.

Ster van de film is Harry, met zijn knipoogjes en lachjes.
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Ja, dat maakt het nog niet goed, dat ze Venom zo verneukt hebben, toch? En dan het einde...Jezus. En Peter Parker die 'emo' wordt? , wat een afgang. Er is veel te veel goed spul uitgeknipt, en te weinig goed spul erin gelaten. Ik hoef niet een half uur naar Peter Parker te kijken die 'emo' geworden is. En de karakterontwikkeling van de Sandman zuigt echt enorm aars. Enige dat je hoort is dat zijn dochtertje ziek is. En dan die kut Mary Jane. Die is echt verkeerd gecast, irritante Kirsten Dunst. En Aunt May...Tering...Kom er nou eens overheen dat Ben dood is, wijf!!!! Zo slaapverwekkend irritant.

Ster van de film is Harry, met zijn knipoogjes en lachjes.

Ach ja, ieder zijn ding. Ik vond hem gaaf en zal hem nog vaak gaan kijken net als deel 1 en 2. En kan niet wachten tot deel 4 komt. En ik hoop zo dat Felicia Hardy in dat deel zit. :crazy: :tongue2
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Ach ja, ieder zijn ding. Ik vond hem gaaf en zal hem nog vaak gaan kijken net als deel 1 en 2. En kan niet wachten tot deel 4 komt. En ik hoop zo dat Felicia Hardy in dat deel zit. :crazy: :tongue2

Ik vond het ook wel een 'leuke, aardige' film hoor, maar hij had echt zo en zoveel beter kunnen zijn. Een beetje jammer. De trilogie had echt beter afgesloten kunnen worden dan dit. De Sandman vind ik echt een supervette 'villain', maar het karakter was echt onderontwikkeld in de film. Allemaal datsoort dingetjes. Ik wacht wel tot volgend jaar op 'The Dark Knight' en 'Indiana Jones 4'.

Maar eerst!!!!!!!! 5 Juli --> Transformers!

:D :D :D :D :D :D :D
Flipper01
quote:
Originally posted by AirPole
Maar eerst!!!!!!!! 5 Juli --> Transformers!

:D :D :D :D :D :D :D

Ik had eerst gedacht dat dit een of andere slechte film zou worden, tot ik de trailer zag :eyespop:
robin
ga vanavond naar piraten film 3 :)

maar godverdomme wat een lef zeg, 10 euro voor een kaartje.

K moest er dus 7 ophalen (moet smiddags ophalen als je reserveert) 70 ing euro. En als je m dan over paar maanden huurt kost t je 4 eurotjes..

best belachelijk eigenlijk. al zouden ze de kaartjes half zo duur maken, weet ik zeker dat ik uiteindelijk veel meer geld naar de bios toe breng. Er zijn maar weinig films waarvoor ik 8,50/10 euro neer wil leggen.. maar voor 4-5 euro zou ik misschien wel bijna wekelijks gaan. Ga nu eens in de tig maanden

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland