|
|
| Remy D |
| Tering, Lost blijft echt goddelijk gaaf!! :crazy: Alleen komen er steeds meer vragen bij dan dat het duidelijker word. Wel duidelijk is nu dat er ook wel een seizoen 4 gaat komen, mijn zegen hebben ze. :happy2: :crazy: :tongue2 :eyespop: :D :toocool: :) |
|
|
| AirPole |
Vanavond naar 'Sunshine' geweest. Jezus, wat een tegenvaller. Supermooie special FX, maar de plottwist zo'n 40 minuten voor de film is echt te nep voor woorden.
En nog een kleine klacht: waarom moeten ze die trailers van tegenwoordig godverdomme zo teringlang maken? Ik heb de nieuwste trailer gezien van Spiderman 3 voordat Sunshine begon en tering, ik heb zowat al de hele film gezien. Echt een beetje jammer. Hou het gewoon bij teasers ofzo, ik heb nu zowat al die hele Spiderman 3 gezien. |
|
|
| AirPole |
Vorige week naar 'Next' geweest, met Nicolas Cage. Ik vond het wel een leuke film, niet heel bijzonder, maar wel leuk om te kijken. Ook wel voor herhaling vatbaar.
En nog een beetje schaamteloze 'Transformers' spam:
hehe, deze film wordt zo ziek he.

|
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by AirPole
Vorige week naar 'Next' geweest, met Nicolas Cage. Ik vond het wel een leuke film, niet heel bijzonder, maar wel leuk om te kijken. Ook wel voor herhaling vatbaar.
En nog een beetje schaamteloze 'Transformers' spam:
hehe, deze film wordt zo ziek he.

|
ILM is weer ziek bezig |
|
|
| AirPole |
Mensen, ik nodig jullie uit om deze trailer even te bekijken.
Link Trailer
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|