|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die Opa :D |
Haha ja echt gaaf, terechte oscarwinnaar :tongue2 |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by basd
Volgend weekend Hard Candy maar es bekijken, lijkt me wel een erg goede film.
|
Ik vind het echt heel goed gedaan.. je krijgt een beetje sympatie voor allebei de (zieke) kanten van het verhaal. plot twists genoeg (eigenlijk zou je m moeten kijken zonder de hoes van de dvd te lezen) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by robin
Ik vind het echt heel goed gedaan.. je krijgt een beetje sympatie voor allebei de (zieke) kanten van het verhaal. plot twists genoeg (eigenlijk zou je m moeten kijken zonder de hoes van de dvd te lezen) |
Ik vind Hard Candy 1 van de betere films van de laatste jaren, en je moet sowieso nooit achterkanten van hoesjes lezen. Dat verraad teveel van films.
Maar ik wist dus niks over de film en had bijna de film na 20 minuten uitgezet omdat ik geen trek had in het zieke waar het leek heen te gaan.... Maar toen boem, echt gaaf!! Dikke aanrader zoals ik al eerder vermeld had, kewl dat er meer mensen hier er zo over denken. :) |
|
|
| Remy D |
| Kaarten gereserveerd voor Spider-Man 3 voor 1 mei. Echt, wat kijk daar naar uit zeg.. Kan echt niet wachten om deze te zien. Zekere topper in mijn ogen. :crazy: :crazy: :tongue2 |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Remy D
Kaarten gereserveerd voor Spider-Man 3 voor 1 mei. Echt, wat kijk daar naar uit zeg.. Kan echt niet wachten om deze te zien. Zekere topper in mijn ogen. :crazy: :crazy: :tongue2 |
Zoals ik al zei heb ik nu een abonnement, dus ik ga ook zeker naar deze film toe. Een ding vind ik eigenlijk wel jammer: als je naar de special fx kijkt, dan vallen ze mij soms echt een beetje tegen. Zo ziet Spidey er vaak nog te computer-geanimeerd uit, vooral in de websling scenes. Dat snap ik dus niet, want van wat ik gehoord heb, moet dit tot nu toe de duurste film ooit zijn?? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|