|
|
| TimeportE |
Het is zelfs zo erg dat ze in bepaalde scenes Cage extra moesten opmaken om zo zijn ghost rider tattoo te verbergen.. :) (leuke feitjes)
btw layer cake is echt geinige film! :)
btw2 omdat the fountain niet meer uit gaat komen in nederland lijkt het wel heb ik de dvd maar gedownload, eens kijken waar ik die ga kijken (groot scherm als het even kan) |
|
|
| DjRV |
Batman Begins is idd 1 van de weinige superhelden film die ik kon waarderen, geen overdreven gezeik,lekker dark idd.
En ja ik had het kunnen verwachten, maar ik ben best wel Cage fan.. dus sja.. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Batman Begins is idd 1 van de weinige superhelden film die ik kon waarderen, geen overdreven gezeik,lekker dark idd.
En ja ik had het kunnen verwachten, maar ik ben best wel Cage fan.. dus sja.. |
Ik ben ook een Cage-fan hoor. Hij kan een film echt dragen. Men noeme een 'Lord of War'.
:eyespop: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik ben ook een Cage-fan hoor. Hij kan een film echt dragen. Men noeme een 'Lord of War'.
:eyespop: |
Psies, geweldige film dankzij hem. Maar hij moet nu weer met iets goeds komen, want Ghost Rider was echt errug.. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Psies, geweldige film dankzij hem. Maar hij moet nu weer met iets goeds komen, want Ghost Rider was echt errug.. |
Ik hoor echt alleen maar slechte reviews! Is 'ie echt zo erg dan??? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|