return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Films in 2007 om naar uit te kijken

basvh
quote:
Originally posted by Frenkieee
Schijtbioscopen in Breda ook.

bios in breda is echt slecht. Stond een keer in de pauze te bellen in de foyer en toen kwamen ze boos naar me toe dat me telefoon de film binnen stoorde. Niet dat ik te hard praatte maar het signaal verstoorde de film. :eyespop: Verder ruk geluid, ruk beeld enz enz. Ze moeten nodig gaan vernieuwen.

Wat doe jij eigenlijk in Breda? Studeren? Werken of woon je nog gezellig bij paps en mams?
Frenkieee
Ze willen nu op 2 plaatsen in Breda een megabioscoop gaan bouwen geloof ik. Goede zaak!

Ik woon in Dorst, bij paps en mams, dat ligt pal tegen Breda aan. Daar op de middelbare school gezeten (Sted Gym), ging er vaak stappen. Kom nu af en toe nog in Kerkplein en in een cafeetje doordeweeks, maar niet al te vaak. Studeer in Tilburg.

En ben NAC-supporter :)
basvh
quote:
Originally posted by Frenkieee
Ze willen nu op 2 plaatsen in Breda een megabioscoop gaan bouwen geloof ik. Goede zaak!

Ik woon in Dorst, bij paps en mams, dat ligt pal tegen Breda aan. Daar op de middelbare school gezeten (Sted Gym), ging er vaak stappen. Kom nu af en toe nog in Kerkplein en in een cafeetje doordeweeks, maar niet al te vaak. Studeer in Tilburg.

En ben NAC-supporter :)

Ik heb er ruim 2jaar op kamers gezeten (studie op de NHTV), nu stage en kamers in amsterdam. Breda erg leuke stad, veel studenten en leuke dames. :toocool: :toocool: Was 3 keer inde week wel in de stad te vinden : Walkabout, Speeltuin, Graanbeurs en Nachtwacht en af en toe eens kerkplein.

Me kamer was redelijk dichtbij nac stadion, eigenlijk nooit naar een wedstrijd geweest. Wel slecht eigenlijk
Frenkieee
De stad zelf is op zich best leuk ja. Er ontbreekt alleen een echt goede club.

Als ik er ga stappen is het meestal Walkabout (alhoewel dat de laatste tijd echt té vol staat), Nachtwacht en dus Kerkplein. Hopen dat de Drie Gezusters weer snel open gaat, weer wat variatie in de keuken.
AirPole

:eyespop: :eyespop:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland