return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Films in 2007 om naar uit te kijken

@win
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsotsi viel mij wel tegen moet ik zeggen.
Als je nog wat koopjes aan wil schaffen: The Constant Gardener & the City of God waren voor 5 euro of minder te koop bij de FRS. Ook Lucky Number Slevin (een van de beste actiefilms van het afgelopen jaar imho) lag er voor weinig.

City of God is idd wel een hele strakke film! Komt zeker in mijn all-time top 20 terug! Lucky Number Slevin vond ik vanwege de plottwist ook erg verfrissend met een tikkeltje Tarantino eraan.

The Constant Gardner wel zien liggen, maar die film zegt me weinig. Zal imdb er eens bijpakken :)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ook Lucky Number Slevin (een van de beste actiefilms van het afgelopen jaar imho) lag er voor weinig.

Damn zeg.. ook nog de 2 disc special edition met een 2e halve prijs erop inderdaad. Gelijk meegenomen. Ik moet een nieuwe DVD kast zag ik bij thuiskomst :D

Iemand die "Das Leben der Anderen" al gezien heeft? lijkt mij een bijzonder interessante film.
TimeportE
quote:
Originally posted by @win
het werkelijk flinterdunne verhaal red deze film het net niet bij de toppers zoals Braveheart, Gladiator, Troy en LOTR. !

?? troy? topper?

300 was btw extreem stoer, het moet het niet hebben van het diepgaande verhaal nee, maar wat een opperfilm :D
Frenkieee
300 is binnen, denk dat ik hem vanavond maar eens ga kijken..

Alhoewel ik er nog wel aan zit te denken om deze in de bios te gaan kijken. Kom ik daar ook weer eens, is volgens mij al weer 3 jaar geleden. Schijtbioscopen in Breda ook.
@win
quote:
Originally posted by TimeportE
?? troy? topper?

300 was btw extreem stoer, het moet het niet hebben van het diepgaande verhaal nee, maar wat een opperfilm :D

Ja, erg he! :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland