|
|
| Little Theseus |
The departed is echt een topper!
The prestige is kut
Little miss sunshine is echt genieten
Pursuit of happyness is kut
Children of men kut
DOA kut, maar dat wist ik van tevoren en die dames waren l e k k e r ! !
Man of the year - leuke film
Babel - wel geinig
Kicks - volkomenkut (maar een aantal scenes waren opgenomen in het huis van een vriend van me das dan weer lachen)
Jackass2 - lachuh
Saw3 - wat een tegenvaller, alleen maar hakken en zagen, terwijl datgene wat ik zo vet vond aan de vorige saw's het verhaal was
Tenacious D - Ben fan van Jack Black maar deze was echt te slecht voor woorden!
Nacho Libre - Deze JackBlackfilm was dan weer wel leuk, ook meer omdat ie geregisseerd is door de man van Napoleon Dynamyte :)
Snakes on a plane - niet eens afgekeken
Click - zelfde
Ik kijk nooit films :rolleyes:
Mijn absolute favoriet is en blijft crank!!
DEZE MOET JE GEZIEN HEBBEN!
[edit]Donna, als je download via torrent, zoek is op "axxo". Gegarandeerd kwaliteitsfilms![/edit] |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mijn absolute favoriet is en blijft crank!!
DEZE MOET JE GEZIEN HEBBEN!
[edit]Donna, als je download via torrent, zoek is op "axxo". Gegarandeerd kwaliteitsfilms![/edit] |
Niet iedereen het Axxo geheim gaan vertellen. :p
maar idd, top kwaliteit.
en Crank, damn zeg, wat een briljant slechte sexscene zit daar in, in een deuk gelegen. |
|
|
| DjRV |
Torrent?
20 mbit adsl2 in combi met tweak news met 50 dagen retentie FTW!! |
|
|
| AirPole |
Weet niet of het al bekend was maar de distributeur die de film Grindhouse hier in NL moet gaan distribueren heeft besloten de film op te splitsen en dus twee films apart te laten draaien in de bioscoop.
Wat een bull.
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
Gelukkig dat smaken verschillen want:
| quote: | Originally posted by basd
Net terug van Blood Diamond. Goeie film, einde beetje te Hollywood, maar verder zeker een aanrader. |
Totaal te Hollywood. Vond het echt niets. De sfeer dat er in Afrika veel mis is wordt totaal niet overgebracht. Men probeert een soort 'Hotel Rwanda' te creeeren lijkt het wel, maar dat komt totaal niet over. Wanneer het 'zielig' moet zijn is het dat steeds net niet. Acteerprestatie is ook dramatisch van Leo.
Verder over Pan's Labyrinth: zeker goed, maar niet DE topfilm van 2007 denk ik. Einde vind ik een beetje mwoah. Cinematagrofie is wel toppie. Mooie beelden, zeer zeker.
Crank is echt een regelrechte toppper ja! HOw much adrenaline can you take? :D Die scene als hij rennend aan de telefoon is, als hij uit het ziekenhuis komt. Hilarisch!
Verder nog wat 'oudere' tips: Lucky Number Slevin en Crash. Die moet je beiden gezien hebben. Vooral die laatste.
Heb nu The Prestige in de wacht staan en The Departed. Al kan die laatste alleen maar tegenvallen, want het origineel zal het zeer zeker niet overtreffen (oftewel het chinese Infernal Affairs, en niet Internal affairs zoals mensen soms roepen). Toch gek, dat een 'remake' een Oscar wint. Maar das mijn mening.
Torrents gaan hier ook ing traag :( Maarja, mijn ftp's drogen op. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|