return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Films in 2007 om naar uit te kijken

Timothy
Alien vs Predator 2 lijkt me wel tof. Deel 1 was echt bizar slecht, maar ik hoop dat ze hun les geleerd hebben van de eerste film en het dit keer beter zullen doen :toothless
AirPole
Gisteren naar Smokin' Aces geweest.

Wat een dikke boutfilm. De opbouw zuigt, de karakters zijn kut (op de gekke nazi-broers na), de plot-twist vind zichzelf echt heel stoer terwijl die echt ruk is, en het verhaal is slecht uitgewerkt.

Daarbij hoorde ik op Veronica dat dit een pokerfilm was. Ik heb niks gezien dat met poker te maken heeft, afgezien van wat speelkaarten!!
AirPole
quote:
Originally posted by magrec
Dit lijkt mij nu al de beste film van 2007.

Verder zijn al die blockbusters natuurlijk wel leuk maar zijn het films zoals pan's labyrinth die ik uiteindelijk het leukst vind.

Kan iemand me even voorlichten?

Deze film (Pan's Labyrinth) is toch al in 2006 uitgekomen, of heb ik het nu fout? Deze film lijkt mij namelijk ook zeer, zeer interessant. Het genre staat me wel aan en de fantasy setting boeit me enorm.
Remy D
quote:
Originally posted by AirPole
Kan iemand me even voorlichten?

Deze film (Pan's Labyrinth) is toch al in 2006 uitgekomen, of heb ik het nu fout? Deze film lijkt mij namelijk ook zeer, zeer interessant. Het genre staat me wel aan en de fantasy setting boeit me enorm.

Nou Nederland is als zo vaak weer het kansloze land dat die film echt als enigste weer zo laat in de bios heeft. Hij komt hier pas in ing maart. Te triest gewoon, helemaal als je dan leest dat de regio 2 dvd uit Engeland ook al op 12 maart uitkomt. Begrijp best dat het niet zo snel gaat als in de US maar in Belgie draaide die film ook gewoon in 2006. :(

Maarja heb hem gelukkig al gezien en zal evengoed de bios wel aandoen als hij komt.

Maar een andere film die ik vandaag zag maakte minstens zo'n indruk op me, heel iets anders wel maar was er aan het einde toch even stil van. Ellen Page speelde echt een superrol in HARD CANDY. Wat een indrukwekkende film, een thriller naar mijn hart. Heel iets anders als normaal en beng: inslag als een bom. Dikke aanrader. :tongue2
Asperge
Zondag The Prestige in de Tuschinski gezien, wat een topfilm! Prachtige sfeer, goede acteurs en nette plottwists! Aanrader!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland