|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Kevin ge moet ni de l33t probere uit te hangen, da gaat slech aflope :o |
schaf u ook eens ne revisor aan anders |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Dan is er een volwaardige bijzin nodig. In de tekst van Guy Verhofstadt fungeert de term echter als voorzetsel, waardoor hetgeen volgt semantisch gezien bij het eerste gedeelte van de zin hoort. WOII wordt in de tekst dus als succesvol politiek project omschreven.
|

Ik las de zin alleszins zoals Verhofstadt hem bedoeld heeft; ik zou er nooit over gestruikeld zijn :p |
|
|
| TOR |
Je moet meer lezen, dan zul je automatisch aanvoelen dat die zin inhoudelijk niet correct is. ;)
Omdat 'sinds' als voorzetsel wordt gebruikt, moet de zin eindigen met een positief element aangezien de term een gelijkschakelende functie heeft en het eerste gedeelte van de zin eveneens positief was getint. Je kunt er eventueel "het einde" aan toevoegen (sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog), maar dat zou dan betekenen dat het einde van WOII een georchestreerd langetermijnproject was, waardoor je opnieuw met een inhoudelijke breuk zit. 'Sinds' verbindt als voorzetsel sowieso twee vergelijkbare fenomenen. In de tekst van Verhofstadt lijkt het er dus op dat de uitbouw van de EU en de gebeurtenissen tussen 1940 en '45 veel gelijkenissen vertonen en beide als een succesvol politiek project kunnen worden beschouwd.
De meeste fouten in zijn tekst waren zeer banaal en brachten de correcte interpretatie ervan niet in het gedrang, maar met het bovenstaande begeeft hij zich toch op zeer glad terrein. Voor mij is het een jammerlijk voorbeeld van de jachtigheid van de hedendaagse maatschappij, waarin te weinig aandacht aan kwaliteit wordt besteed. |
|
|
| Xilver |
/golfclap
Kga me nog ne vodka redbull inschenken sie. |
|
|
| Eagle` |
Tzal waarschijnlijk weer aan mij liggen, maar ...
Deze thread <=> 1 januari
eh ???? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|