return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !!

neoxiatec
noh vind wel dat ie gelijk heeft. wij hebben toch ook zo oordeel van em klaar? dat ie te commercieel is, tsjah
basd
Wat een kleuter.
Remy D
quote:
Originally posted by Muppy

Dat hele interview(staat in de Veronica gids) is tegenstrijdig met hoe Tiesto normaal is. Ik denk dat er een hoop verdraait is, waarom zegt die laatst anders in zijn radioshow dat zijn gelredome concert tot nu toe het beste was en het publiek helemaal geweldig was enzo...
Asperge
Ik vind het ook maar een raar interview, heel erg "out of character". Maar hij heeft wel een punt wat feesten betreft zijn we gewoon dik verwend hier, niet dat ik het erg vind:D
basvh
Ach hij heeft wel gelijk. Als je zo'n enorme productie in de gelredome neerzet en in argentinie gaat het met de helft qua productie 5 keer zo hard los dan snap ik best dat hij een beetje baalt.
Nederlandse publiek is verwend en niet meer zo uitbundig meer, maar goed dat is algemeen bekend en mannen zoals tiesto zouden dit moeten weten.

Verder is het qua optredens,shows,merchandise en media aandacht gewoon de grootste DJ ter wereld. De beste is die zeker niet (als je al zoiets als beste dj kan zeggen.)

quote:
Originally posted by Asperge
niet dat ik het erg vind:D

nou qua sfeer is het in het buitenland stukken beter. Liever iets minder lampjes en deco en gewoon wel weer een goede feest sfeer.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland