return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !!

MennoB
quote:
Originally posted by ThaMaestro

aha, okee. maar toch vaag dat die gast dr de hele tijd zit. wat heeft t voor zin? een beetje met tiesto praten? snap niet waarom dat dan tijdens zo'n avond moet. blijf t maar vaag vinden.
volgens liep mij die gast ook met tijs mee toen tijs zn rondje langs t publiek deed aan t eind van de avond.

Ik denk dat die gast in contact stond met de mensen van het licht, geluid beeld etc etc.. Om zo door te geven wanneer er de volgende show begint of wat dan ook.
Asperge
quote:
Originally posted by ThaMaestro
idd .. maar dat zal vast wel op 'verzoek' zijn geweest van 1 van de members van zn forum. vooral Taub.

aha, okee. maar toch vaag dat die gast dr de hele tijd zit. wat heeft t voor zin? een beetje met tiesto praten? snap niet waarom dat dan tijdens zo'n avond moet. blijf t maar vaag vinden.
volgens liep mij die gast ook met tijs mee toen tijs zn rondje langs t publiek deed aan t eind van de avond.

hoop bwt dat de DVD snel uitkomt. hopelijk is t net zo'n DVD als TiC 1 & 2; veel set materiaal en goed filmwerk :)

Ik denk dat het Dimitri was (tiesto zijn manager en mannetje van alles ;) )
MaGiKaL_MiKe
Wat kan iemand zich druk maken om een lid van z'n management die daar op een stoeltje zit.. :conf:
Die zit er gewoon voor de nodige dingen, aankondigen van delen inderdaag en ja wat dacht je van de keer er een pioneer werd verwisselt. Als dat mannetje daar niet zat had tijs zeker met z'n handen in de lucht help moeten roepen ofzo...

En over stoppen, ja was wel z'n laatste In Concert in Nederland de tour gaat nog door tot begin 2008, over de gehele wereld en daarna is het massale eraf hoor. Hij zal zich dan gaan richten op de Club in Amsterdam, en produceren en ik denk dat er echt nog wel wat club gigs komen in Nederland. Maar de wereld tours en de gigs ter grote van In Concert zullen er niet meer komen. Dit was echt wel een soort van "afscheid" vandaar ook de laatste uurtjes, en de afsluiting.
ThaMaestro
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Wat kan iemand zich druk maken om een lid van z'n management die daar op een stoeltje zit.. :conf:
Die zit er gewoon voor de nodige dingen, aankondigen van delen inderdaag en ja wat dacht je van de keer er een pioneer werd verwisselt. Als dat mannetje daar niet zat had tijs zeker met z'n handen in de lucht help moeten roepen ofzo...

hoho, ik maak me dr niet druk om .. totaal niet :p. dat heb k nooit gezegd.
ik vroeg t me alleen af. en das nie zo vreemd lijkt me, als je als gewone leek vanaf de tribune zo iemand daar de hele tijd ziet zitten zonder dat dr wat gebeurt (want dat was zo toen ik m zag). ik ben nl ook niet zó into alles wat met tijs heeft te maken ;). daar ben jij voor :)

quote:
Originally posted by Asperge
Ik denk dat het Dimitri was (tiesto zijn manager en mannetje van alles ;) )

dat kon k niet zien. maar ik ken zn crew ook niet zo goed van gezicht .. ken alleen die ene gast van de TiC 2 DVD die tiesto volgt als die naar de dj-booth loopt (voor t concert aan), in opwachting van t begin van zn optreden. en die m, als t is afgelopen, opvangt en omhelst vanwege zn prestaties die avond
MennoB
Dimitri zat (in ieder geval in het begin) in het midden, bij de licht mensen.. Daar heb ik hem zien zitten op een stoel achter een monitor, flink aan het praten met alles en iedereen.. Misschien dat ie later naar de dj-booth is gelopen..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland