|
|
| Ultravibe! |
| Denk alleen dat de hype wel een beetje voorbij is en dat 3 keer een feest niet uitverkocht gaat.:stongue: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Denk alleen dat de hype wel een beetje voorbij is en dat 3 keer een feest niet uitverkocht gaat.:stongue: |
Dat denk ik ook al vijf jaar van Sensation White. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by basd
Dat denk ik ook al vijf jaar van Sensation White. |
Zou best kunnen dat het ongeveer hetzelfde publiek is dat naar Tiesto gaat. Alleen is 'White' denk ik inmiddels een sterker concept dan 'Tiesto'. Maargoed, mij zullen ze er per definitie niet zien, wat overigens niets met Tiesto's draaien zelf te maken heeft, maar met het concept en de bijbehorende ambiance. Spaar me geld wel voor een echte party.:tongue2 |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
No doubt dat het in de Arena tien keer dikker feest is!:eyespop: |
zal wel zo zijn, maar dan zullen ze toch echt iets moeten gaan verzinnen met het geluid in de Arena.
Ik ben paar keer naar Sensation geweest en als je ff een kleine pauze neemt en op de bune plaats gaat nemen dan hoor je de muziek gewoon galmen door het stadion.
Ik was daar vorig jaar ook met het U2 concert, het gitaarspel van The Edge kwam helemaal niet tot zijn recht in de Arena.
Terwijl dat niet het geval is in het Gelredome.
Wil hij het heel groot aanpakken, dus meer mensen, moet ie zeker de Arena aandoen, maar wil hij dat de muziek echt meer tot zijn recht komt, dan is de Gelredome een veel betere lokatie. |
|
|
| Asperge |
Arena lijkt me heel sterk. De Arena heeft maar 2 nachtvergunningen per jaar...
(Sensation White en Black dus :p)
(toch lijkt de Arena me wel erg gaaf, dus ik hoop een extra 3e vergunning :D ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|