|
|
| Ouwe Dwaas |
ik zit nog op 2 video's te wachten, die nog geverifieerd moeten worden door Google.
Ik heb de beschikbare filmpies even op een rijtje gezet in een weblog in mijn PartyFlock profiel:
http://partyflock.nl/weblog/USERID/322012.html |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Taub?
Ayla?
ik heb wat gemist :( |
idd .. maar dat zal vast wel op 'verzoek' zijn geweest van 1 van de members van zn forum. vooral Taub.
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Zal wel die gast zijn die altijd tiesto's apparaten klaar zet en alles regelt ?
|
aha, okee. maar toch vaag dat die gast dr de hele tijd zit. wat heeft t voor zin? een beetje met tiesto praten? snap niet waarom dat dan tijdens zo'n avond moet. blijf t maar vaag vinden.
volgens liep mij die gast ook met tijs mee toen tijs zn rondje langs t publiek deed aan t eind van de avond.
hoop bwt dat de DVD snel uitkomt. hopelijk is t net zo'n DVD als TiC 1 & 2; veel set materiaal en goed filmwerk :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Taub?
Ayla?
ik heb wat gemist :( |
Yups,same here;)
Zit met de kippevel over mn hele lijf die kutfilmpjes te kijken!
Volgende keer ga ik OF heen OF ik negeer die filmpjes:D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Donna
Yups,same here;)
Zit met de kippevel over mn hele lijf die kutfilmpjes te kijken!
Volgende keer ga ik OF heen OF ik negeer die filmpjes:D |
:D :D :D
gelukkig gaat ie nog niet stoppen, dus je hebt nog genoeg mogelijkheden om hem te zien.
Of je moet naar een concert gaan buiten Nederland :D
Ik ben van plan om naar 1 in het buitenland te gaan, weet nog niet welke.
Want ik wil het nog een keer beleven, want hij was zo ongelooflijk goed:crazy:
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
hoop bwt dat de DVD snel uitkomt. hopelijk is t net zo'n DVD als TiC 1 & 2; veel set materiaal en goed filmwerk :) |
Ik heb begrepen dat er een DVD uitkomt, maar dan een soort compilatie van meerdere concerten, dus niet alleen het Gelredome.
Ik moet zeggen dat mij opviel dat afgelopen zaterdag maar weinig camera's aanwezig waren.
Ik kan me heel goed herinneren dat bij TIC 1 & 2 sowieso die 'zwevende' camera aanwezig was, die heb ik nu niet gezien.
Volgens mij werden de camera's die er waren puur voor de grote videowall gebruikt.
Maar dat is hoe ik het zag vanuit mijn Dwaze ogen :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|