|
|
| M_Peror |
Zo was echt een megagoeie avond, vond 'm nog beter dan de vorige (TiC2, bij 1 niet geweest). Was zeker in het begin echt veel te druk, tot op het punt dat het bijna niet leuk meer was, maar werd later beter. Maybe mensen vertrokken of gewoon beter verdeeld door de zaal of zo.
En idd veel classics, maar dat vond ik eigenlijk juist wel erg prettig :D Kippevel, na al die tijd nog steeds, bij Silence...
En liep nog tegen Remy aan op het eind (of hij eigenlijk zowat tegen mij) maar ik geloof niet dat je me herkend hebt... je was errug ver weg zo te zien :) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En liep nog tegen Remy aan op het eind (of hij eigenlijk zowat tegen mij) maar ik geloof niet dat je me herkend hebt... je was errug ver weg zo te zien :) |
ik zat bij hem in de bus.. toen was ie al ver weg.. jeetje hij was nog kinderachtiger dan ik dacht.. en dat draagt dan ook de naam remy :( |
|
|
| neoxiatec |
ik sluit me gewoon bij iedereen aan, was goeie avond hij stond lekker te draaien!
2 digi kaartjes van 512 mb vol, met filmpjes en plaatjes |
|
|
| Ouwe Dwaas |
wat een avond.
Tiesto was echt MAGIK!!!
De lasershow was ontzettend vet, het geluid was formidabel, zo zuiver.
Ik heb vooral de bekende mensen gezien van het tiesto forum en party flock.
Voorafgaand aan het concert een etentje georganiseerd met een select gezelschap van het tiesto forum, daarna de Korenmarkt op gegaan voor een borrel waar ook nog een aantal mensen op af kwamen en toen naar het stadion.
Mijn avond was, behalve dat Tijs Magik was, helemaal Magik want mijn verloofde uit de VS was erbij.
Elkaar ontmoet met TIC 2 in 2004, dus voor ons heel speciaal.
En wat voor speciaal concert kregen we zeg :eyespop: :crazy:
We hadden 2 camera's bij ons, haar camera voor de pics, de mijne voor de vids (heb een veel betere microfoon in mijn camera dan in die van haar)
In mijn Ouwe Dwaas Partyflock Fotoalbum de foto's van het concert.
En hieronder alvast 12 video's, er moeten nog een paar worden geupload.
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
Video 6
Video 7
Video 8
Video 9
Video 10
Video 11
Video 12 |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
wat een avond.
Tiesto was echt MAGIK!!!
De lasershow was ontzettend vet, het geluid was formidabel, zo zuiver.
Ik heb vooral de bekende mensen gezien van het tiesto forum en party flock.
Voorafgaand aan het concert een etentje georganiseerd met een select gezelschap van het tiesto forum, daarna de Korenmarkt op gegaan voor een borrel waar ook nog een aantal mensen op af kwamen en toen naar het stadion.
Mijn avond was, behalve dat Tijs Magik was, helemaal Magik want mijn verloofde uit de VS was erbij.
Elkaar ontmoet met TIC 2 in 2004, dus voor ons heel speciaal.
En wat voor speciaal concert kregen we zeg :eyespop: :crazy:
We hadden 2 camera's bij ons, haar camera voor de pics, de mijne voor de vids (heb een veel betere microfoon in mijn camera dan in die van haar)
In mijn Ouwe Dwaas Partyflock Fotoalbum de foto's van het concert.
En hieronder alvast 12 video's, er moeten nog een paar worden geupload.
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5
Video 6
Video 7
Video 8
Video 9
Video 10
Video 11
Video 12 |
Thnx voor deze vids, vanavond eens gaan bekijken :) Het was echt een tegek feestje !!! Sfeer geweldig, show eveneens! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|