return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !!

ThaMaestro
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vertrouw de kaartverkoop niet helemaal. Het is al meerdere keren uitverkocht geweest en ineens waren er weren kaarten genoeg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er steeds weer mensen dachten om massaal hun kaarten weg te doen van donderdag en vrijdag.. Aan 1 kant ben ik bang dat het morgen een stuk druker word in het Gelredome dan de vorige edities. :conf: :eek:

t lijkt me ook stug ... maar zag eerder vandaag 2 kaarten op ebay voor €40 weggaan ... das wel erg weinig.

van de andere kant; al dat geprop en haantje-voorste-gedrag met massale drukte is ook niet mijn ding. dus t kan n meevaller zijn als t niet uitverkocht is :)
Remy D
Hoe dan ook, het word TyfusGAAF!!! Ik heb er echt héél véééél zin in!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: :tongue2 :crazy: :toocool: :eyes: :eyespop: :tongue2 :tongue2 :D :) :tongue2
Fkwebeman
ik heb de kaartjes al voor 25 euro weg zien gaan. Up yours zwarthandelaren. :p
Unique2701
quote:
Originally posted by Remy D
De deuren gaan om 21:00 uur open.
Volgens mij gaat hijzelf om 23:00 uur draaien en treed Jes voor de show op. Maar dat weet ik niet zeker.

Ik vertrouw de kaartverkoop niet helemaal. Het is al meerdere keren uitverkocht geweest en ineens waren er weren kaarten genoeg. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er steeds weer mensen dachten om massaal hun kaarten weg te doen van donderdag en vrijdag.. Aan 1 kant ben ik bang dat het morgen een stuk druker word in het Gelredome dan de vorige edities. :conf: :eek:

Je kon bij ticketbox je kaarten ruilen voor 1 juni, je hebt mensen die gewoon laat pas hun kaartjes ruilen puur omdat ze lui zijn (zoals ik). Ik zou het trouwens helemaal niet zo erg vinden als het niet megadruk is, beter dan al dat geprop. Heb er zin in!!
pipi
quote:
Originally posted by ThaMaestro
over norgen: misschien een retorische vraag, maar weet iemand wanneer ..
- de deuren opengaan?
- de warm-up begint?
- of er nog iemand voor tijs draait?
- wanneer tijs zelf begint?

grtz huub :D

- de deuren opengaan?
21.00 uur

- de warm-up begint?

23.00 uur: Jes

- of er nog iemand voor tijs draait?

nee

- wanneer tijs zelf begint?

23.30 uur: start soort second life Tiesto
00.00 uur: start Tiesto

± 4.00 uur: Blue Man Group

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland