|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Kijk.. als ik het geld -over- had ging ik echt wel. Een nachtje Tiesto is echt wel goed altijd. Maar dan spaar ik liever even door voor een zaterdagje Dancevalley. (ja echt, sparen :whip:)
|
juist, ik moet gewoon even prioriteiten stellen. En investeer dat geld liever in een Sonne Mond Sterne, Awakenings, Loveland Festival en dergelijke.
31 maart ga ik naar Timewarp in Mannheim, kaartje 35 euro en dan 35 euro voor bus vervoer. Sta dus voor ongeveer 70 euro in mannheim op een feest met een uber line up en dat ook nog eens tot 2h smiddags!! duurt. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Kijk.. als ik het geld -over- had ging ik echt wel. Een nachtje Tiesto is echt wel goed altijd. Maar dan spaar ik liever even door voor een zaterdagje Dancevalley. (ja echt, sparen :whip:)
Ik wil niet zo'n ouwe zemel zijn die alles vroeger beter vond, maar waar is de tijd dat je voor 15 euro ff ergens heen ging.
tjonge jonge, ik heb hier nog een kaartje voor de eerste tiesto solo. Groningen editie. 12,50 (gulden!)
Mja.. het is populair geworden en dan betaal je.. simpel. Kaartjes al 100 euro voor 2 uurtjes zullen we niet meemaken, dat past niet binnen "het wereldje", dus wat betreft kosten/baten zul je vergeleken met popartiesten als Madonna en the Rolling Stones wel beter zitten. Maar de tendens vind ik niet goed. |
Inderdaad. Kijk voor een kaartje Trance Energy betaal je 38,25 ofzo, maar dan ben je wel van 22:00 tot 7:00 onder de pannen. Niet dat Trance Energy nou het meest vette feest is natuurlijk, maar dat vind ik nog een redelijke prijs. Ik zou dan ook liever doorsparen voor een kaartje voor Dance Valley ofzo. Wordt trouwens tijd, ben er nog nooit geweest! |
|
|
| Remy D |
jullie lullen maar lekker allemaal dat het te duur is enzo maar ik ben er 2 juni zeker bij.
Evenement: Tiesto - Elements of Life
Datum: za 02 jun 2007 21:00
Subtotaal: 8 X Regular @ Euro 60.25 = Euro 482.00
Subtotaal: Euro 482.00Bespreekgeld: Euro 22,00
:tongue2 |
|
|
| Remy D |
| De feesten duren tot 6 uur nu, dus grote kans dat hij dan op zaterdag wel tot 7 doorgaat met weer een speciaal uur. :tongue2 |
|
|
| dj_spare |
2x Donderdag en 5x Zaterdag gehaald..
als iemand nog op zaterdag wil maar t is uitverkocht ;)
in ieder geval 2x tiesto voor mij :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|