return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !!

dj_spare
2 jaar geleden was t ook 55 euro, en was het toen geen laagconjuctuur?
basvh
quote:
Originally posted by dj_spare
2 jaar geleden was t ook 55 euro, en was het toen geen laagconjuctuur?

laagconjuctuur???? mijn sponser was IB-Groep, Mei laatste maand. :( :(

Sprak trouwens iemand dicht betrokken bij de tour en die vertelde dat het qua audio-visueel allemaal heeel erg spactaculair gaat worden. En dat het die 60 euro wel waard is. maja 60 euro + vervoer + drank + eten is 140 euro voor een avondje. :nervous: :nervous: :nervous:
Chicane
The Police kost anders ook aardig wat geld voor een kaartje en dat voor een lullige 3 uur vertier... hier krijg je tenminste voor een uur of 9 vertier voor je geld.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by basvh
laagconjuctuur???? mijn sponser was IB-Groep, Mei laatste maand. :( :(

Sprak trouwens iemand dicht betrokken bij de tour en die vertelde dat het qua audio-visueel allemaal heeel erg spactaculair gaat worden. En dat het die 60 euro wel waard is. maja 60 euro + vervoer + drank + eten is 140 euro voor een avondje. :nervous: :nervous: :nervous:

Mwha, wat schijt dat nou, dat audio-visuele aspect. Leuk voor de mensen die komen om te kijken. De vorige keer werd dit ook gezegd, ik heb niks bijzonders gezien qua visuals (behalve Tiesto die een tovertrucje opvoerde :clown: )! Als je wil feesten, kun je denk ik beter je 60 euro aan dancevalley uitgeven twee weken later.
M_Peror
Dure grap maar heb het er misschien toch voor over

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland